پرهزینه ترین طلاق جهان

پرهزینه ترین طلاق جهان

 

آبراموویچ مالک تیم چلسی است این مرد یکی از ثروتمندترین مردان دنیاست وی برای سومین بار هم از همسرش جدا شده است و این طلاق برای وی بسیار گران تمام شده و هزینه بالایی دربرداشته است.

مالک مولتی میلیاردر و روسی چلسی برای نخستین بار در سال ۱۹۸۷ ازدواج کرد،ازدواجی که تا سال ۱۹۹۰ دوام داشت. دومین بار در سال ۹۱ میلادی او تن به ازدواج دادکه این ازدواج هم در سال ۲۰۰۷ به پایان رسید.

رومن در سال ۲۰۰۸ با یک تاجر موفق به نام داشا ازدواج کرد. این ازدواج نیز چند روز پیش به پایان رسید.

اما سومین جدایی آبراموویچ برای او خیلی گران تمام شده است.

البته در حالی از جدایی قریب الوقوع مالک چلسی گفته می شود که برخی از منابع ازجدایی رسمی او خبر می دهند. سومین طلاق آبراموویچ، مالک چلسی می تواند گرانترین طلاق تاریخ باشدالبته اگر او مجبور شود دارایی ۷ میلیارد پوندی اش را با همسرش تقسیم کند.

رومن آبراموویچ ملک و املاک زیادی در سراسر دنیا از جمله پاریس، لس آنجلس، لندن،نیویورک و به خصوص روسیه دارد. طلاق اخیر او حداقل ۴۵ درصد از دارایی های او را کاهش می دهد.

آبراموویچ از سه ازدواج خود هفت فرزند دارد.

آنچه می بینید بخشی از دارایی رومن آبراموویچ است که شاید مجبور شود آنها را به همسر سومش بدهد،یک کشتی یک و نیم میلیارد پوندی،عمارتی در لندن به ارزش ۵۰ میلیون پوند، عمارتی در حومه کپ دانتبس فرانسه به ارزش ۳۰ میلیون پوند و عمارت باشکوه دیگری در نیویورک به ارزش ۶۰ میلیون پوند.

اقتصاد آنلاین

myportal

۱۹ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی