پیمان معادی در کنار برادرش

پیمان معادی در کنار برادرش

پیمان معادی از هنرمندان مشهور سینما و تلویزیون است که جایزه خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد را ازآن خود کرده است در این تصویر برادرش را در کنارش میبینید وی به تازگی این تصویر را در صفحه شخصی اش قرار داده است.

پیمان معادی (زاده ۱۳۴۹ در نیویورک) کارگردان، فیلمنامه‌نویس و بازیگر است. او برای نقش‌آفرینی در فیلم‌های «جدایی نادر از سیمین» و «دربارهٔ الی» به عنوان بازیگر صاحب سبک، شناخته شد. او خرس نقره‌ای بهترین بازیگر مرد جشنواره بین‌المللی فیلم برلین ۲۰۱۱ را به‌همراه گروه بازیگران فیلم جدایی نادر از سیمین کسب کرد.

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۰ در نیویورک، آمریکا به دنیا آمد. او فعالیت خودرا در سینما به عنوان فیلمنامه‌نویس با نگارش فیلمنامه آواز قو آغاز کرد و تا چند سال به نوشتن فیلم‌نامه مشغول بود. معادی به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۷ برای اولین‌بار در فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی ظاهر شد و بازی قابل توجه ای از خود به جای گذاشت. معادیدر سال ۲۰۱۴ در سریالی به نام آن شب محصول شبکه اچ‌بی‌او به کارگردانی استیون زایلیان بازی کرد که در سال ۲۰۱۶ پخش آن آغاز شد، معادی در این سریال در کنار جان تورتورو و مایکل کی ویلیامز نقش شخصیتی به نام سلیم خان را ایفا می‌کند.

موبنا

myportal

۱۹ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی