گرامیداشت زادروز تولد مرتضی پاشایی

گرامیداشت زادروز تولد مرتضی پاشایی

جشن تولد زنده یاد مرتضی پاشایی  توسط دوستداران این هنرمند برگزار شد هنرمندان زیادی در این یادبود حشور یافتند در این بین نیز آۀبوم جدید مریم حیدرزاده نیز منتشر شد در ادامه با بیوگرافی این خواننده مشهور آشنا خواهید شد.

همزمان با ۲۰ مردادماه سالروز تولد زنده‌یاد مرتضی پاشایی؛ جمعی از دوستان و همکاران قدیمی این خواننده فقید، تولدش را به همت «ریتمو» جشن گرفتند.

در مراسم جشن تولد مرتضی پاشایی که در حاشیه برگزاری جشن امضای تازه‌ترین آلبوم مریم حیدرزاده برگزار شد، تعدادی از چهره‌های هنری و ورزشی ازجمله بردیا صدرنوری، محمود خوردبین، مهدی کرد، سپیده خداوردی، محمود گل محمدی، پدرام کشتکار، محمد زندوکیلی، بابک مافی، مهشاد عرب، مهدیه عرب، محسن ابراهیم‌زاده، سعید بنازاده، کیوان سلیمانی، مهدی برنجی، علی جهانی، خانواده زنده‌یاد هادی نوروزی بازیکن فقید تیم پرسپولیس، لیلا مهاجرانی، محمدحسام راد، امیر مولایی، مهران مریخ،پویاد مرادی، الناز فلاح و مریم کاویانی حاضر شدند و کیک تولد بزرگی نیز برای این مراسم از سوی ریتمو تدارک دیده شده بود.

پاشایی در سال ۱۳۸۹ با قرار دادن ترانه‌هایش در اینترنت به شهرت رسید، او نخستین آلبوم رسمیخود، «یکی هست» را در سال ۱۳۹۱ منتشر کرد که با استقبال گسترده‌ای همراه شد. آلبوم‌های«گل بیتا» و «اسمش عشقه» دو آلبوم دیگرِ او هستند که تا پیش از درگذشتش به‌صورت رسمیمنتشر نشده‌بودند و آلبوم «اسمش عشقه» در تابستان ۹۴ به طور رسمی منتشر شد.

«مرتضی پاشایی» در ۱۳ آبان ۱۳۹۳ به‌علت شرایط وخیم بیماری سرطان معده در بیمارستان بهمنتهران بستری شد و بر اثر این بیماری، صبح روز جمعه بیست‌وسوم آبان ۱۳۹۳ در بیمارستان بهمنِ تهراندرگذشت، مراسم تشییع و خاکسپاری وی نیز در روز یک‌شنبه ۲۵ آبان از مقابل تالار وحدت تهران برگزارشد که با وجود قرار داشتن تهران در وضعیت بحرانیِ ناشی از وارونگی هوا، جمعیت کثیری از مردمشرکت کردند

ایلنا

 

myportal

۲۱ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی