کشیدگی عضله سریعترین مرد جهان

کشیدگی عضله سریعترین مرد جهان

همانطور که در این تصویر میبینید سریعترین مرد جهان در آخرین رقابتی که قرار بود مراسم وداعی جالب و به یادماندنی را برای وی رقم بزند به دلیل کشیدگی ناگهانی عضله پایش به زمین افتاده و با ناامیدی به خط پایان می نگرد وی ستاره ای شکست ناپذیر و تکرارنشدنی در رقابت های دو و میدانی به شمار می رفت.

فینال دوی چهار در صد متر امدادی مردان رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی جهاندر لندن با آسیب‌دیدگی یوسین بولت، سریع‌ترین مرد جهان و محروم شدن او از مدال‌آوری در آخرین حضورش در این عرصه به پایان رسید.
بولت به عنوان نفر چهارم تیم جامائیکا چند متری پس از دریافت چوب از نفر سوم در کمال شگفتیدچار کشیدگی عضله شد و از رقابت بازماند.

حالا همه می دانند اوسین بولت ستاره شکست ناپذیر دوهای سرعت و برنده بلامنازع رقابت های بزرگ در آخرین مسابقه زندگی چگونه نقش بر زمین شده است. او بعد از دریافت چوب امدادی، در حالی که کار سختی برای قهرمان کردن تیم جامائیکا در ماده ۴ در صدمتر داشت، در میانه راه نقش بر زمین شد تا رویای وداع طلایی با مسابقات دو و میدانی قهرمانی جهان به سرانجام نرسد. اگرچه این چیزی بود که بولت استحقاق آن را داشت. ستاره ای که دوی سرعت را دوباره تبدیل به مهیج ترین رقابت ورزشی جهان کرد و رکوردها را تا جایی پایین برد که تصور می کردید او می تواند اولین کسی باشد که صدمتر را زیر ۹ ثانیه بدود.
در نتیجه دونده بریتانیایی از سایرین پیشی گرفت و کشورش را به مدال طلای دوی چهار در صد متر امدادی رساند.
بریتانیا با زمان ۳۷ ثانیه و ۴۷ صدم ثانیه به مقام اول و مدال طلا دست یافت.
همچنین تیم‌های آمریکا و ژاپن دوم و سوم شدند و مدال‌های نقره و برنز را به گردن آویختند.
به این ترتیب بولت پس از ناکامی در صد متر در آخرین رقابت دوران حرفه‌ای خودش از کسب مدال بازماندو خداحافظی تلخی را رقم زد.

این زمین خوردن آنقدر مهم بود که دوربین بدون توجه به تیم شگفتی ساز بریتانیا و قهرمانی‌اش در میان غریو هواداران انگلیسی، بولت بزرگ را تعقیب می کرد که با چهره ای درهم و با کمک اعضای تیم بریتانیا خود را به خط پایان می رساند. “به او لقب “برق بولت” داده بودند چرا که بسان شهابی می درخشید و همه را پشت سر می گذاشت، ولی نه آن روز، نه آن جا، نه در لندن سیزدهم اگوست ۲۰۱۷٫”

myportal

۲۲ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی