متن عاشقانه سحر ولدبیگی

متن عاشقانه سحر ولدبیگی

به تازگی سحر ولدبیگی در صفحه شخصی اش متن زیبا و شاعرانه ای در مورد عشق نوشته است این هنرمند سینما و تلویزیون با انتشار تصویر بالا صفحه شخصی اش را به روزرسانی کرد. در ادامه با بیوگرافی سحرولدبیگی آشنا خواهید شد.

سحر ولدبیگی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: عشق فقط در عشق رشد میکند. عشق محتاج بستری عاشقانه است. این را باید به عنوان مهمترین و بنیادی ترین اصل به خاطر داشت. عشق تنها در بستری عاشقانه قادر به رشد و فزونی است. عشق تحت تاثیر امواج و بازتابهای عاشقانه در محیط پرورش می یابد. به انسانها عشق بورز، در این راه شجاع باش و شهامت به خرج بده. درد ورنج ناشی از عشق و سر مستی را به جان بخر. به عمق وجود انسانها رسوخ کن؛ چیزی نمیگذرد که متوجه می شوی هیچ انسانی، صرفا فقط یک انسان نیست؛ بلکه مجموعه ای از انسان و کل جهان هستی است، چرا که انسان، نقطه ی غایی تکامل است. اگر پدر و مادر هر دو عشق بورزند، آنهم نه فقط به کودک، بلکه با یکدیگر نیز روابطی عاشقانه داشته باشند، اگر عشق در فضای خانه جاری باشد، آنگاه کودک نیز همچون موجودی از خمیره ی عشق رفتار می کند و هیچ گاه این سوال که عشق چیست برایش پیش نمی آید او معنی عشق را از همان ابتدا در می یابد، زیرا عشق تبدیل به شالوده و خمیره ی وی می شود.

سحر ولدبیگی (زاده ۱ تیر۱۳۵۶، تهران) هنرپیشه سینما و تلویزیون ایران است.
وی دختر مسعود ولدبیگی و همسر نیما فلاح است. سحر ولدبیگی دارای مدرک دیپلم اداری بازرگانی از هنرستان شهید مدرس است. او یک دوره بازیگری را در کارگاه آزاد بازیگری گذراند و پس از بازی در چند مجموعه تلویزیونی، با سریال «دختران» شناخته شد.

myportal

۲۵ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی