نقاشی روی قارچ

نقاشی روی قارچ

قارچ ها نیز انتخاب خوبی برای پیاده کردن ذوق و سلیقه هنرمندان به شمار می روند این گیاهان با چتر بزرگی که دارند زمینه خوبی برای طراحی و نقاشی را برای هنرمندان فراهم می آورند در این بخش با تصاویر جالبی از هنرنمایی و نقاشی روی قارچ همراه شوید.

یک هنرمند با استفاده از قارچ، هنری جدید و زیبا مانند نقاشی به درست کرده است.

 کلمه‌های هنر و هنرمند را که می‌شنویم به یاد نقاشان بزرگ مانند داوینچی و نقاشی‌های معروف آن‌ها می‌افتیم ولی هنر این هنرمند با هنر قرن‌ها و سال‌های گذشته تفاوت زیادی دارد. این هنرمند با کاشتن و کنار هم قرار دادن قارچ‌های رنگی توانسته است چیدمان‌های زیبایی از این گیاه به وجود آورد.

کوری کورکوران” هنرمند آمریکایی است که علاقه خاصی به قارچ های مختلف دارد. او البته بیشتر دوست دارد روی آن ها نقاشی کند تا در غذاها استفاده کند.

این هنرمند با استفاده از استعداد نقاشی که دارد و همچنین علاقه شخصی اش به قارچ شروع به نقاشی روی این سبزی های زیبا کرده است. نقاشی ها او بسیار جذاب و جالب هستند.

قارچ‌های خوراکی ارزش غذایی خوبی دارند و به همین دلیل می‌توانند در کنار سبزیجات پرخاصیت ‌‌میهمان همیشگی سبد غذایی خانواده‌ها شوند. قارچ‌ها کالری کمی دارند، هیچگونه چربی یا کلسترولی در آنها پیدا نمی‌شود و مقدار نمک بسیار کمی دارند. گروهی از ویتامین‌ها و املاح معدنی مهم مانند سلنیوم، پتاسیم، ریبوفلاوین، نیاسین، ویتامین D و … هم در قارچ‌ها وجود دارد.

قارچ‌ها به دلیل داشتن بتاگلوکان و اسید لینولئیک منبع غذایی خوبی برای پیشگیری از بروز سرطان سینه و پروستات هستند. علاوه بر این اسید لینولئیک از ایجاد اثرات نامطلوب استروژن پیشگیری می‌کند. هورمون استروژن یکی از دلایل بروز سرطان سینه در زنان بعد از یائسگی است.

myportal

۲۶ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی