توکل رضا قوچان نژاد به خدا

توکل رضا قوچان نژاد به خدا

 

همانطور که در این تصویر میبینید رضا قوچان نژاد قهرمان ملی کشور ما در حال آماده شدن برای رفتن به میدان فوتبال است و با توکل و امید به خدا عزم خود را جزم کرده تا موفقیتی دیگر را در کارنامه خود ثبت کندبا بیوگرافی وی در ادامه این مطلب آشنا شوید.

وی با انتشار این عکس نوشت : به امید خدا

رضا قوچان نژاد در یک خانواده ورزشی مشهد به دنیا آمد. او برادرزاده جبار قوچان نژاد مربی سابق والیبال میزان خراسان است. رضا در دوران کودکی به همراه خانواده‌اش به هلند و سپس به سوئد مهاجرت کرد و فوتبال پایه را در این کشور آغاز کرد. وی فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی است و ویلن می‌نوازد. رضا در اظهاراتش از علاقه‌اش به شهر مشهد و تیم فوتبال ابومسلم خراسان سخن گفته بود همسر وی سروین بیات خواهر ساره بیات بازیگر سینما است.

کارلوس کی روش در روز ۲۲ اکتبر ۲۰۱۱ طی تماسی تلفنی از قوچان‌نژاد که در شهر لیر بلژیک بود، دعوت کرد که به تیم ملی فوتبال ایران بپیوندد. قوچان‌نژاد در مدت کم حضورش در تیم ایران تبدیل به یک ستاره شد و توانست با گلزنی در ۳ مسابقه پایانی مرحله انتخابی جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ به یک قهرمان ملی تبدیل شو

رضا قوچان‌نژاد نورنیا (زاده ۲۹ شهریور ۱۳۶۶ در مشهد)بازیکن فوتبال ایرانی-هلندی است.
نام مستعار رضا قوچان نژاد در کشور هلند و بلژیک گوچی (Gucci) است وی هم‌چنین سابقه عضویت در تیمزیر ۱۹ ساله‌های هلند را در کارنامه دارد.
قوچان‌نژاد تک‌گل برتری تیم ملی ایران در برابر تیم ملی کره جنوبی را در ۲۸ خرداد ۱۳۹۲ وارد دروازه کره جنوبی کردو باعث صعود ایران به جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل شد.
که گل وی به تیم ملی کره‌جنوبی را مشابه گل خداداد عزیزی به استرالیا نام برده‌شدو در بین جراید و روزنامه‌ها به حماسه‌ساز اولسان معروف گشت.

او هم چنین تنها گل تیم ایران را در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ در بازی آخر در مقابل تیم ملی فوتبال بوسنی و هرزگوین به ثمر رساند.

 

myportal

۲۷ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی