متن شاعرانه آزاده نامداری

متن شاعرانه آزاده نامداری

در این بخش سری به صفحه شخصی آزاده نامداری زده ایم این مجری صداو سیما ظاهرا قصد وداع و خداحافظی با هموطنانش را دارد و با متن شاعرانه ای که در کنار این تصویر زیبا قرار داده است منظور و هدفش را به مخاطبش انتقال داده است.

پست آزاده نامداری درباره وداع , در پی حواشی بی‌پایان آزاده نامداری، وی پستی را با محتوای وداع منتشر کرد.

آزاده نامداری در اینستاگرامش نوشت: بیا وداع کنیم اگر بنا باشد کسی از ما بماند همان به که تو بمانی“کینه ی” تو به کار این دنیا بیشتر می آید تا “عشق”ِ من. محمود دولت آبادی/ شب/ آزاده نامداری/ عشق/ گل/ هموطن/ رویا.

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌ های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوششسر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس و در حال نوشیدن آب‌جو نشان می‌دهد.
انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت.
در شبکه‌ های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به «ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند.
این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ایشناخته می‌شد که فعالانه از «حجاب کامل» بخصوص «چادر مشکی» دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد.
گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند.

آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدیویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانیسرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند.
در پاسخ، برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور خانم نامداری در یک مکان عمومی نابجادانستند و اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از «حجاب کامل» دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر اوغیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی «لازم است».

myportal

۲۷ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی