مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر

مجموعه تلویزیونی 87 متر

در مجموعه تلویزیونی ۸۷ متر بازیگرانی همچون علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی و فریبا کامران ایفای نقش میکنند. این سریال به کارگردانی کیانوش عیاری از شبکه یک سیما در چهل قسمت پخش خواهد شد بد نیست با عوامل و داستان این مجموعه تلویزیونی آشنا شوید.

سریال «۸۷ متر» یک درام اجتماعی است که داستان آن درباره دو خانوادهبه نام پوردورانی و خلیلی است. علیرضا پوردورانی به همراه همسر، دو دختر و پسرش خانه ای را از یک فروشنده به نام فرج ناصری خریداری می کنند. اما روز اسباب کشی متوجه می شوند که خانه به فرددیگری به نام رجب خلیلی فروخته شده است. رجب به همراه پسر، همسر و دو دخترش صبح زودتر از پوردورانی ها به خانه رسیده اند و وسایل شان را در خانه گذاشته اند اما با رسیدن خانواده پوردورانی،ماجرای کلاهبرداری مشخص می شود… . قصه ۸۷ متر از کشش فوق العاده ای برخوردار است که بیش از ۳۰ لوکیشن در تهران دارد.

علی دهکردی، ابوالفضل پورعرب، مهران رجبی، فریبا کامران، نازنین فراهانی، هدی زین العابدین،دیبا زاهدی، الهه خادمی، ملیکا شریفی، نیما نوری زاده، سحر عبداللهی و محمد بحرانی از بازیگرانسریال ۸۷ متر هستند. این سریال دوشنبه ۱۶ مرداد در لوکیشن خانه پوردورانی ها در خیابان قنبرزادهمنطقه رسالت تهران کلید خورد و همه اعضای خانواده پوردورانی از جمله علی دهکردی، دیبا زاهدیو فریبا کامران مقابل دوربین رفتند. امروز آخرین سکانس ها در این لوکیشن ضبط می شود و گروه برایادامه فیلمبرداری از فردا به لوکیشن اصلی یعنی”خانه جدید خریداری شده دو خانواده”درخیابان دولتتهران می روند. عوامل تولید این سریال عبارتند از: تهیه کننده، نویسنده و کارگردان کیانوش عیاری،مدیر تولید حسن آقا کریمی، مدیربرنامه ریزی و دستیار اول کارگردان شبنم عرفی زاده، منشی صحنهسهیلا کاشفی، مدیر فیلمبرداری داریوش عیاری، صدابردار وحید مقدسی، طراح گریم، نازنین عرفی نژاد،طراح صحنه و لیاس سعید رحیمی و مدیر تدارکات رضا صادق.

مجموعه تلویزیونی ۸۷ مترکاری کاری ازگروه فیلم و سریال شبکه یک سیما است که در ۴۰ قسمت۴۵ دقیقه ای در دست تولید است.

myportal

۲۷ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی