سری جدید فیلم اکسیدان با هنرمندان زن ترکیه ای

سری جدید فیلم اکسیدان با هنرمندان زن ترکیه ای

 

فیلم سینمایی اکسیدان ۲ این روزها در حال تولید است گفته می شود بازیگرانی همچون برن سات و سرنای ساریکایا قرار است در این فیلم ایفای نقش کنند بخش هایی از  این فیلم نیز در کشور ترکیه فیلمبرداری خواهد شد.جواد عزتی و امیر جعفری هم نقش های اصلی این فیلم را بازی میکنند.

در روزهایی که برخی منتقدان و مردم نسبت به محتوای فیلم سینمایی «اکسیدان» انتقاد شدید دارند خبرها از ساخت سری دوم این فیلم حکایت می کند.

داستان “اکسیدان ۲” در حال و هوای قسمت اول میگذرد اما تولید به صورت مشترک با ترکیه انجام خواهدشد و به این ترتیب بخش هایی از داستان در ترکیه روایت خواهد شد.

تهیه کنندگی قسمت دوم این کمدی با منوچهر محمدی نیست و حامد محمدی برای آن که از سایه سنگین پدر درآید تصمیم گرفته با یکی از تهیه کنندگان قدیمی سینما که در سالهای اخیر فعالیتهایی درزمینه واردات تجهیزات سینمایی داشته کار کند.

به غیر از جواد عزتی و امیر جعفری که هسته اصلی بازیگران هستند مذاکراتی با دو بازیگر زن ترک بانام های “برن سات” و “سرنای ساریکایا” برای حضور در قسمت دومً این کمدی صورت گرفته! “برن سات” بازیگر “فاطما گل” سریالی به همین نام است که پیشتر با بهمن قبادی در “فصل کرگدن” همکاری کرده بود. “سرنای ساریکایا” هم برای ایرانیان به واسطه سریال “عمر گل لاله” و ایفای نقش “یشیم” شناخته میشود.

مهاجرت شاکله قسمت دوم “اکسیدان” هم هست و هیچ بعید نیست که با توجه به مختصات ترکیه به عنوان یکی از پایگاههای شبکه جم، در فیلم با این شبکه و مهاجران به آن شوخی شود.

برنا

myportal

۲۸ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی