قتل ناپدری توسط خواننده مشهور

قتل ناپدری توسط خواننده مشهور

 

همانگونه که در این تصویر میبینید یکی از خواننده های پرطرفدار رپ به جرم قتل ناپدری اش خود را به پلیس معرفی کرده است و دستگیر شده است وی هم اکنون در زندان بسر میبرد پیرمرد شصت و شش ساله قبل از مرگش به ضرب و شتم توسط این خواننده اشاره کرده است.

ساعت ۱۵، ۲۸ مرداد ماه وقوع یک فقره قتل مشکوک از طریق یکی از بیمارستان‌های پایتخت به کلانتری ۱۴۵ ونک اعلام شد که با حضور مأمورین در بیمارستان و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد پیرمردی ۶۶ ساله به علت اصابت جسم سخت به ناحیه سر و شکستن جمجمه فوت کرده است.

پس از تشکیل پرونده مقدماتی با موضوع فوت مشکوک و با دستور بازپرس شعبه سه دادسرای ناحیه ۲۷ تهران، پرونده در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

این درحالی بود که متوفی قبل از مرگ خود در اظهاراتش عنوان کرده بود که توسط پسر همسرش به نام حمیدرضا (متولد ۷۲) مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

همزمان با ارجاع پرونده به اداره دهم در ساعت ۱۵ همان روز حمیدرضا با مراجعه به کلانتری ۱۴۵ ونک خودش را به مأموران معرفی کرد که پس از هماهنگی قضایی به اداره دهم منتقل شد که در تحقیقات اولیه منکر هرگونه درگیری با مقتول و ضرب و جرح وی شد و در اظهاراتش، عنوان کرد: روز ۲۴ مرداد زمانی که وارد خانه مادرم در خیابان شیخ بهایی شدم متوجه شدم که مادرم با همسرش درگیر شده و من تنها مادرم را برداشته و از خانه خارج شدم و اطلاعی از ضرب و جرح متوفی و علت مرگش ندارم.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم – معاون مبارزه باجرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ با اعلام این خبر، گفت: پسر همسر متوفی در حال حاضر در اختیار اداره دهم قرار دارد و تحقیقات مقدماتی از وی در حال انجام است.

myportal

۲۸ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی