نحوه تهیه کفش زنانه پاشنه‌ بلند

نحوه تهیه کفش زنانه پاشنه‌ بلند

 

اگر می خواهید کفش زنانه پاشنه دار انتخاب کنید بهتر است با اصول انتخاب این قبیل کفش ها آشنا شوید. کفش زنانه پاشنه بلند نیاز به در نظر گرفتن برخی موارد مهم است. ابتدا باید ببینید با چه نوع پاشنه ای راحت تر می توانید قدم بردارید و کدام پاشنه شما را کمتر آزار میدهد . بهتر است قبل ازحضور در مراسم این کفش ها را در منزل بپوشید تا پاهایتان به فرم آن ها عادت کنند.

 دایره‌المعارف خرید کفش‌هایی که از پشت ویترین مغازه‌ها دل‌مان را می‌برد

 

حتما شما هم دیده‌اید که در مراسم‌ها ابتدا همه خانم‌ها با کفش‌های پاشنه‌دارشان جلوه می‌کنند، اما هنوز به وسط مراسم نرسیده کفش‌ها به کناری می‌رود و پابرهنه می‌شوند، اگر می‌خواهید این اتفاق برای شما نیفتد، مطلب زیر را بخوانید و از راه‌و‌روش انتخاب یک کفش پاشنه‌بلند مناسب باخبر شوید. اگرچه خرید کفش زنانه مجلسی و کفش پاشنه‌بلند همیشه کمی سخت‌تر است، اما گاهی کفش‌هایی مثل کفش پاشنه‌کوتاه یا لژدار که شما فکر می‌کنید حتما کفش‌های راحتی هستند، درنهایت می‌توانند حتی از پاشنه‌بلندها هم آزاردهنده‌تر باشند.

 

 

چطور خرید کفش زنانه آن‌هم کفش پاشنه‌بلند را آسان کنیم؟

ممکن است فکر کنید پس هیچ‌وقت نمی‌توان درست تشخیص داد که کدام کفش حتما راحت است یا کدام‌یک ممکن است پا را اذیت کند؛ اما تنها با دانستن چند نکته کوچک و ساده در مورد قواعد کفش‌ پاشنه‌دار و خرید کفش زنانه می‌توانید به‌راحتی از کیفیت کفش باخبر شوید.

 

فاصله پاشنه تا زیره را هنگام خرید کفش زنانه در نظر بگیرید

فاصله پاشنه تا زیره میزان فشار وارده به پا را مشخص می‌کند. هرقدر این فاصله بیشتر باشد (حالت ایده‌آل ۳سانتی‌متر و بیشتر است) کفش راحتی بیشتری خواهد داشت. درواقع فاصله بیشتر بین پاشنه کفش تا بخش زیره به معنای شیب کمتر است. هر قدر فاصله بین این دو کمتر شود (از ۲٫۵سانتی‌متر کمتر) شیب کفش بیشترشده و هنگام راه‌رفتن وزن بدن روی پنجه پا قرار می‌گیرد که این امر می‌تواند دردناک باشد. پس پیش از خرید یک کفش یا بوت پاشنه‌دار فاصله بین پاشنه تا زیره کفش را اندازه بگیرید.

 

اما اگر سراغ خرید اینترنتی کفش پاشنه‌بلند زنانه می‌روید، می‌توانید به‌سادگی فاصله پاشنه تا زیره کفش را از روی عکس روی سایت اندازه بگیرید و آن را با ارتفاع پاشنه مقایسه کنید. اگر فاصله کفی کفش تا پاشنه بیشتر از طول پاشنه باشد، آن کفش به اندازه کافی راحت است و اگر چنین نباشد، انتخاب مناسبی برای خرید نیست.

 

خرید کفش زنانه با توجه به میزان انعطاف‌پذیری

با یک دست پاشنه را نگه دارید و با دست دیگر پنجه کفش را. سپس کفش را خم کنید، تنها جایی که از کفش باید به‌خوبی انعطاف‌پذیر بوده و خم شود، قسمت ابتدای پنجه کفش است؛ یعنی قسمتی که کفش برای رسیدن به پنجه کمی باریک می‌شود. انعطاف‌پذیری بیش‌ازاندازه کفش نیز مناسب نیست. اگر می‌توانید کفش را درست مثل یک حوله تا کنید، این کفش چندان نمی‌تواند از پا محافظت کند.

 

 

کفش مجلسی زنانه را برای چه مدتی می‌پوشید؟

در نظر داشته باشید که کفش پاشنه‌بلند یا کفش مجلسی را برای چه مدتی به پا خواهید داشت. اگر قرار است بیشتر یک روز را با کفش پاشنه‌بلند قدم بزنید و با آن مسافت زیادی را طی کنید یا قرار نیست جایی برای نشستن داشته باشید، بهتر است هنگام خرید کفش زنانه، پاشنه‌های نازک را انتخاب نکنید و سراغ کفش‌های پاشنه‌داری بروید که برای ایستادن و قدم‌زدن در آن احساس راحتی می‌کنید.

 

خرید کفش زنانه پاشنه‌دار بهتر از کفش تخت است

شاید فکرش را نکنید، اما یک کفش زنانه پاشنه‌دار مناسب از کفش تخت بهتر است. درواقع هیچ‌چیزی بیشتر از یک کفش تخت برای پا مضر نیست. بهتر است یک کفش پاشنه یک‌سره یا همان لژدار یا کفش زنانه با پاشنه استاندارد را برای استفاده در تمام طول روز انتخاب‌کرده و کفش‌های تخت و بدون پاشنه را برای گردش در کنار ساحل یا رفتن به یک مغازه نزدیک خانه بگذارید.

اگر به فکر خرید کفش زنانه مطابق با استانداردهایی که متخصصان پیشنهاد می‌دهند، هستید و کیفیت را در کنار زیبایی در نظر می‌گیرید، بهتر است سراغ نام‌های معتبر در زمینه تولید کفش بروید.

 

انواع پاشنه

پاشنه نازک و باریک

درست است که این کفش‌ها با پیراهن بلند زنانه عالی می‌شود، اما باید در پوشیدن آن دقت کنید. اگر این کفش‌ها را با لباس مناسب نپوشید، نتیجه خوبی نخواهد داشت. به‌علاوه این کفش‌ها در مقایسه با سایر کفش‌های پاشنه‌بلند خیلی راحت نیستند.

 

حواس‌تان باشد که پای‌تان را کجا می‌گذارید. این کفش‌ها در چمن فرو می‌روند. در فضای میان نرده‌های پل‌های آهنی گیر می‌کنند و… . خلاصه این‌که این کفش‌ها، کفش‌های راحتی نیستند. بااین‌حال ظاهری بسیار دخترانه و شیک به شما می‌دهند.

 

پاشنه چهارگوش

این کفش‌ها راحت و با ثبات‌تر هستند و به‌پا‌کردن آن را به تازه‌کاران کفش‌های پاشنه‌بلند پیشنهاد می‌کنیم.

 

پاشنه یک‌سره

ما می‌توانیم این کفش‌ها را بدون این‌که نگران شکستگی پا باشیم، بپوشیم. بااین‌حال باید مواظب باشید که در هنگام راه‌رفتن با این کفش‌ها قوزک پای‌تان پیچ نخورد. چکمه‌های بلندی که پاشنه یک‌سره دارند، شما را چاق نشان می‌دهند. به‌جای آن‌ها از نیم‌بوت‌هایی که پاشنه یک‌سره دارند، استفاده کنید.

این مدل کفش‌ها پاشنه‌های حجیمی دارند و ساق پای شما را لاغرتر و باریک‌تر نشان می‌دهند.

مهم‌ترین توصیه برای این‌که وسط مراسم پابرهنه نشوید، این است که قبل از مراسم‌تان حداقل روزی یکی، دو ساعت کفش پاشنه‌بلندتان را در منزل بپوشید تا پاهای‌تان به آن عادت کند و روز مراسم اذیت نشوید.

myportal

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی