سلبریتی‌ها در دنیای واقعی چه می‌پوشند؟

سلبریتی‌ها در دنیای واقعی چه می‌پوشند؟

در این بخش سراغ خوش تیپ ترین بازیگران هالیوودی رفته ایم. می خواهیم با سبک لباس پوشیدن آن ها آشنا شویم حتما با چنینگ تتوم، کریس پاین، شیا لبوف و بندیکت کامبربچ آشنایی دارید. این افراد جزو  سلبریتی‌ها و سوپراستارهای سینمای هالیوود هستند. می خواهیم بدانیم در دنیای واقعی و خارج از مقابل دوربین چه نوع سبک و استایلی دارند با ما همراه باشید.

 

شبیه من بپوش!

چنینگ تتوم، کریس پاین، شیا لبوف و بندیکت کامبربچ ۴نفر از خوش‌تیپ‌ترین بازیگرهای هالیوودی هستند. این افراد جز مراسم فرش قرمز که مثل بقیه سلبریتی‌ها کت‌وشلوار رسمی می‌پوشند، در زندگی روزمره هم استایل خاص خودشان را دارند. در این صفحات ما به شما می‌گوییم این سلبریتی‌ها در‌عین‌سادگی چه نکاتی را رعایت می‌کنند تا خوش‌استایل به نظر برسند. درعین‌حال شما هم متوجه می‌شوید برای شبیه‌شدن به آن‌ها باید چه کار کنید.

سلبریتی‌ها در دنیای واقعی چه می‌پوشند؟

چنینگ تتوم Channing Tatum  

کت تک مردانه؛ سبک و راحت

تتوم در این استایل یک کت تک سرمه‌ای روشن انتخاب‌کرده که سبک‌بودن آن حتی با دیدن عکس هم مشخص می‌شود. یادتان باشد کت تک مردانه نباید اپل سفت و سختی داشته باشد یا در هر دو طرف دو دکمه طلایی بخورد؛ چون از حالت نیمه‌رسمی خارج می‌شود و نمی‌گذارد استایلی شبیه این بازیگر هالیوودی داشته باشید.

پیراهن رسمی در استایل نیمه‌رسمی

اگر شما هم در کمدتان پیراهن‌های مردانه‌ای مشابه این پیراهن‌ دارید، دست‌به‌کار شوید و آن‌ها را با کت تک همراه کنید. وجه تمایزی که تتوم در استایلش ایجاد‌کرده، کوتاه‌بودن قد پیراهن و روی شلوار انداختن آن است.

چکمه‌پوشی در تابستان

یکی از اتفاقات عجیب امسال این است که پوشیدن بوت و نیم‌بوت در تابستان مد شده و حتی ترندی (Trend) تحت‌عنوان «بوت تابستانی» برای خودش دست‌وپا کرده است. تتوم چکمه‌اش را با یک ست نیمه‌رسمی همراه‌کرده و نتیجه خوبی گرفته است. شما هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

سلبریتی‌ها در دنیای واقعی چه می‌پوشند؟

کریس پاینChris Pine   

پیراهنی با طرح‌های ریز

«پاین» برای ساختن این استایل بهاره-تابستانه به‌جای سادگی محض سراغ یک پیراهن طرح‌دار رفته، اما از آن‌جایی که کنار دریا نیست، به‌جای عکس نخل و آناناس(!) یک پیراهن تک‌رنگ با طرح‌های ریز را انتخاب کرده است. بازی با طرح‌ها کار پیچیده‌ای است و اگر متخصصش نیستید، بهتر است شما هم مثل پاین به طرح‌های ریز و ساده اکتفا کنید.

لوفر مردانه خاص

اگر دوست دارید لوفری داشته باشید که به کار مراسم رسمی و نیمه‌رسمی بیاید، حتما سراغ لوفر چرمی بروید. «پاین» یک لوفر ورنی و براق را انتخاب‌کرده، اما لزومی ندارد شما هم این کار را کنید و سراغ جیر و سایر پارچه‌ها نروید. با توجه به تاخوردگی پایین شلوار و روی شلوار بودن پیراهن، این استایل نیمه‌رسمی است، پس نپوشیدن جوراب برای چنین استایلی با کفشی جز لوفر، بدون مانع است.

ساعت به‌وقت هالیوود

معمولا هالیوودی‌ها علاقه زیادی به ساعت دارند. قانون کلی این است که در مراسم نیمه‌رسمی می‌توان ساعتی با بند فلزی به دست کرد، اما خلاف این قضیه یعنی به‌دست‌کردن ساعت با بند چرمی در مراسم رسمی مقدار خیلی کمی از رسمیت شما را خنثی می‌کند. بندهای مشکی و نقره‌ای قابلیت ست‌شدن با بیشتر ست‌ها را دارند و «کریس پاین» از این ویژگی استفاده کرده است.

سلبریتی‌ها در دنیای واقعی چه می‌پوشند؟

شیالی بوف Shia Labeof

یقه گرد و ساده

پوشیدن یک تی‌شرت یقه‌گرد ساده از یکی از خیریه‌های توانبخشی انتخاب شیالی بوف است تا اگر شکار عکاسان شد، به‌نوعی تبلیغ خیریه مورد حمایتش را هم کرده باشد. به‌طور‌کلی سعی کنید تی‌شرت سفید یقه‌گرد و یقه‌هفت را در کمدتان داشته باشید.

ساعتی مناسب برای موقعیت

در توضیح این عکس آمده آقای بازیگر در حال خروج از باشگاه ورزشی است. دلیل انتخاب ساعت اسپرت هم همین است؛ چون قاعدتا نمی‌توان ساعت رسمی مردانه را در باشگاه به‌دست کرد و انتظار درست‌شدن تیپ اسپرت را داشت.

تیره‌ و کاربردی

پوشیدن جین تیره مزیت‌های زیادی دارد که مهم‌ترین‌شان لاغرتر نشان‌دادن پاهاست. از دیگر مزایای شلوار جین‌های تیره این است که به‌راحتی با انواع رنگ‌ها ست می‌شوند و در‌عین‌حال تابستان و زمستان سرشان نمی‌شود؛ می‌توان در هر فصلی سراغ‌شان رفت.

عینکی با فریم بی‌زاویه

قاعده کلی این است که فرم عینک متضاد فرم صورت انتخاب می‌شود؛ یعنی اگر کسی صورتی با فرم مربع داشته باشد، می‌تواند سراغ عینکی با فریم گرد برود و اگر صورت کسی گرد باشد، بهتر است عینک‌های زاویه‌دار را انتخاب کند. البته اگر عینکی دل شما را خیلی برده باشد، این قانون می‌تواند شکسته شود!

سلبریتی‌ها در دنیای واقعی چه می‌پوشند؟

بندیکت کامبربچ Benedict Cumberbach

کلاه‌گذاری به سبک شرلوک

«بندیکت کامبربچ» بازیگر فیلم شرلوک با استفاده از یک کلاه مشکی لبه‌دار ظاهر خودش را متفاوت کرده است. خیلی از بازیگرها برای شناخته‌نشدن در مکان‌های عمومی از کلاه استفاده می‌کنند، ولی بندیکت با هوشمندی این کلاه را به یک المان زیبا در استایلش تبدیل کرده است.

کت چرمی و جادویی

کت تک چرمی شبیه چوب جادویی استایل مردانه عمل می‌کند و می‌تواند به‌راحتی یک استایل ساده را خاص و شیک کند. هر‌چه کت چرمی‌تان ساده‌تر باشد، بهتر با سبک‌های مختلف استایل شما ست می‌شود و دیرتر هم از مد می‌افتد.

در دست‌گرفتن سادگی

استفاده از کیف دستی مردانه واجب نیست، اما داشتنش از نداشتن آن بهتر است. اگر یک کیف دستی ساده را گوشه کمدتان جا دهید، هم در سفرهای بین‌شهری به کارتان می‌آید و هم به درد وقت‌هایی می‌خورد که یک عالم وسیله دارید که جیب‌های‌تان حریف‌شان نمی‌شود.

 

myportal

۳۰ مرداد ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی