متن جالب احسان حاج صفی در صفحه اجتماعی اش

متن جالب احسان حاج صفی در صفحه اجتماعی اش

در این تصویر احسان حاج صفی را میبینید که متن طولانی در مورد شهید حججی نوشته است و از فداکاری ها و دلاوری های شهیدان سخن به میان آورده است در ادامه پیام وی را در صفحه اجتماعی اش را با هم می خوانیم.

احسان حاج صفی پس از ماجرای حضورش در مقابل یک تیم از رژیم صهیونیستی بار دیگر پستی را در اینستاگرام خود منتشر کرد.

احسان حاج صفی که به دلیل بازی باشگاهی مقابل نماینده ای از رژیم صهیونیستی با انتقادات شدیدیروبرو شد، پست جدیدی را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

حاج صفی در اینستاگرامش نوشت: در این روزهای پر تلاطم مردم عزیز کشورمان در سوگ قهرمانان دلاورخود هر روز فداکارانه شهیدی رادر راه آرمان انقلاب و امنیت میهنمان تقدیم می‌کنند.

شهید قهرمان محسن حججی از نمونه بارز این فداکاری هاست که هر انسان آزاده را به تعظیم و تکریموا می دارد، ما نیز همچون هر ایرانی با غم و اندوه این دلاوری ها را می ستاییم.

با کمال تاسف در این ایام مردم عزیز کشورمان با رنجیدگی به حق به اتفاقی که نمی بایست رخ میدادبه قضاوت نشستند اما به یاد داشته باشید ما همواره برای نشاندن لبخند شادی بر لبان ٨٠ میلیون ایرانی تلاش کرده و آن را افتخاری برای خود می دانیم. ما همراه مردم پر افتخار ایران در راه انقلاب و رهبری آن حرکت خواهیم کرد و مسلمان و ایرانی بودن را مایه سرافرازی و سربلندی خود میدانیم.

جام جم

myportal

۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی