پیام مجری شبکه خبر به مردم در صفحه شخصی اش

پیام مجری شبکه خبر به مردم در صفحه شخصی اش

مجری شبکه خبر پس از مشاهده آگهی های عجیب در زمینه بیماری های سرطانی و کمک هزینه برای درمان در کوچه و بازارها و مکان های مختلف به مردم هشدار داد و از آن ها خواست به این آگهی ها اعتماد نکرده و پولی برای این افراد واریز نکنند.

مجری شبکه خبر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود راجع به یک آگهی عجیب به کاربران هشدار داد.

هشدار المیرا شریفی مقدم درباره یک آگهی

مجری شبکه خبر با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود راجع به یک آگهی عجیب به کاربران هشدار داد.

المیرا شریفی مقدم مجری شبکه خبر با انتشار تصویری از یک آگهی عجیب با موضوع کمک به بیماران ازمردم ایران درخواست کرد به هیچ عنوان بدون تحقیق به اینگونه آگهی ها اعتماد نکنند.

المیرا شریفی مقدم در پست اینستاگرام خود نوشت:

بتازگی آگهی های عجیبی نزدیک دستگاههای عابربانک یا دیوار خیابانها دیده میشود که کودکان بیمار رابهانه کرده اند برای دریافت کمک یا درحقیقت کلاهبرداری! همین آگهی که مشاهده میکنید در پیگیری ازمرکز طبی کودکان تکذیب شد و اینکه چنین بیماری بستری نبوده و نیست! حتی تعجب کردند که ایرانیان مقیم خارج هم تماس گرفته اند برای واریز کمک! ایرانیها رئوفند و دلسوز، کلاهبرداران هم از همین موضوع سوءاستفاده میکنند.

با دیدن این نوع آگهی ها ، یا در خیابان یا در فضای مجازی ،یا پیجهای داخل اینستا که ادعای بیماری وسرطان دارند و طلب کمک آن هم فقط نقدی میکنند ،به هیچ وجه اعتماد نکنید و بدون تحقیق و کسب خبر موثق ، پولی واریز نکنید. درمدت چندماهی که با شما کارهای خیر انجام دادیم به وفور از این دست کلاهبرداریها دیدم که میلیونها تومان پول از مردم در قالب کمک دریافت کرده اند.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی