تازه ترین تصویر از علی اوجی و همسرش

تازه ترین تصویر از علی اوجی و همسرش

زوج هنرمندی که در این تصویر میبینید علی اوجی و نرگس محمدی هستند آن ها به تازگی به خانه بخت رفته اند و زیر یک سقف زندگی میکنند. هردو بازیگر سینما تلویزیون هستند در ادامه این مطلب با بیوگرافی این دو هنرپیشه آشنا خواهید شد با ما همراه باشید.

 عکس جدید نرگس محمدی و علی اوجی را مشاهده می کنید.

نرگس محمدی (زادهٔ ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران) بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.
وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد. که عکسی از او با همسرش علی اوجی را در ادامه مشاهده می کنیدنرگس محمدی بازیگر زن معروف و بازیگر نقش ستایش ۹ فروردین ۱۳۶۴ در تهران متولد شد.
وی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور جدی سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود.
وی با بازی در فیلم آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه داردو پخش مجموعهٔ تلویزیونی ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

علی اوجی بازیگر و تهیه کننده سینما و موسیقی متولد ۱۷ اسفند ماه ۱۳۵۶ در تهران می باشد و ۴۰ سال سن دارد.

پدرش حسن اوجى ، خطاط  و هنرمند شهیر ایرانى است. او از سال ۱۳۷۵ وارد عرصه هنری شده و سال ها به عنوان یکی از خوش فکرترین و معتبرترین تهیه کننده های موسیقی شناخته و تهیه کنندگی بسیاری از آلبوم های خواننده های سرشناس ایرانی و از جمله رضا یزدانی و تهیه کننده گی و هماهنگ کنندگی برخی برنامه های فرهنگی هنری  را داشته است.

علی اوجی بازیگری را برای اولین بار با سریال پژمان تجربه کرد و بعد از آن در سریال شوخی کردم مهران مدیری نیز حضور یافت که بعد از این همکاری در سریال در حاشیه مدیری توانست به خوبی دیده شود

صفحه اجتماعی نرگس محمدی

myportal

۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی