تشکر ملانیا ترامپ از چلسی کلینتون

تشکر ملانیا ترامپ از چلسی کلینتون

ملانیا ترامپ در پیامی از  چلسی کلینتون به دلیل حمایتش از پسرش تشکر کرده است. چندی پیش به دلیل پوشش متفاوت پسر ملانیا ترامپ در یک مراسم ویژه وی با انتقادات زیادی مواجه شد که با مقابله و حمایت چلسی کلینتون همراه شد.

 بانوی اول آمریکا از چلسی کلینتون، دختر هیلاری کلینتون، رقیب انتخاباتی ترامپ بخاطر حمایت او از پسرش تشکر کرد.

 ملانیا روز چهارشنبه ۲۳ اوت ۲۰۱۷ در تویتر نوشت: « چلسی کلینتون متشکرم- حمایت از عزت نفس کودکانمان بسیار مهم است».

چلسی کلینتون با وجود آنکه هر روز از دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا انتقاد می‌کند، اما در یک مقالهاز بارون ترامپ، پسر ملانیا و دونالد ترامپ دفاع کرد.

یکی از رسانه‌های آمریکا هفته گذشته بارون ترامپ را بخاطر لباسی که در مراسم رسمی پوشیده بودمورد انتقاد قرار داد.
چلسی در دفاع از بارون در تویتر نوشت: «رسانه‌ها بهتر است بارون ترامپ را راحت گذاشته و اجازه بدهنداو دوران کودکی خود را به آرامی بگذراند».

دفاع چلسی از بارون در حالی انجام می‌شود که دو خانواده ترامپ و کلینتون در جریان رقابت‌های انتخاباتی آمریکا بشدت یکدیگر را مورد حمله قرار داده‌اند.

ملانیا درمورد بارون پسرش که حاصل ازدواجش با دونالد ترامپ است ، زیاد حرف می زند. ملانیا می گوید: بارون هم مانند پدرش پوشیدن کت و شلوار و کراوات و بازی گلف را دوست دارد. او هم مثل پدرش پرستارها و زنان خدمتکار را فوری اخراج می کند.
ملانیا می افزاید: او یک پسربچه شورشی، وابسته و باهوش است. بارون عقاید ثابتی دارد و دقیقا می داند که چه می خواهد. گاهی او را « دونالد کوچولو» می نامم. از نظر فیزیکی او به هردوی ما رفته است اما به دلیل شخصیتش است که او را این گونه می نامم.

العربیه فارسی

myportal

۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی