علاقه پوریا پورسرخ به منصوریان

علاقه پوریا پورسرخ به منصوریان

پوریا پورسرخ علاقه شدیدی به آبی پوش ها و سرمربی آن ها دارد این بازیگر و هنرپیشه سینما و تلویزیون به تازگی متنی زیبا برای علیرضا منصوریان در صفحه شخصی اش قرار داده است که با هم می خوانیم. بیوگرافی و کارنامه هنری پوریا پورسرخ را در ادامه این بخش بخوانید.

حمایت از علیرضا منصوریان به بازیگران سینما هم رسید؛ پوریا پور سرخدر حمایت از سرمربی آبی هاپست اینستاگرامی منتشر کرد.

پس از شکست استقلال مقابل پدیده در هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس شایعاتی مبنی بر استعفا یابرکناری علیرضا منصوریان شنیده شد که منصوریان اعلام کرد که در روزهای آینده طی یک نشست خبریدر این باره صحبت خواهد کرد.

بازیکنان استقلال نیز هر کدام جداگانه در پستی اینستاگرامی به حمایت از سرمربی خود پرداخته اندو چیزی که مشخص است آنها مخالف تغییر در کادرفنی تیم هستند و به آینده استقلال امیدوارند.

پوریا پورسرخ متولد ساعت ۴ صبح روز چهارم تیرماه ۱۳۵۶ در محله جردن تهران میباشد. او فرزند اول خانواده است و دو خواهر و یکبرادر کوچکتر از خود دارد که هر سه نفر انها دانشجو هستند. مادرش معلم زبان است و پدرش بازنشسته شرکت نفت می باشد.

پورسرخ بعد از اخذ مدرک کارشناسی ارشد مدتی را برای کار به خارج از کشور رفت و همزمان به تحصیل هم ادامه داد. وی که دکتری فیزیولوژی گیاهی است قبل از شروع فعالیت هنری در سینما به عنوان خبرنگار در نشریات هنری و اجتماعی از جمله دنیای جوانان مشغول به کار بود و همزمان در یک شرکت تبلیغاتی در دبی نیز فعالیت می کرد.

مشرق

myportal

۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی