صحبت های کی روش درباره بازی تیم ملی با کره

صحبت های کی روش درباره بازی تیم ملی با کره

در این تصویر سرمربی تیم ملی کشورمان را میبینید که در فرودگاه  اینچئون کره حضور پیدا کرده است. وی صحبت های جالبی در مورد دیدار تیمش برابر کره به رسانه ها و خبرنگاران برزبان آورده است. او آرزوی موفقیت برای هر دو تیم کرده و از حضورمحسن شجاعی و حاج صفی در این اردو صحبتی نکرده است.

تیم ملی فوتبال ایران برای برگزاری دیدار ماقبل پایانی خود در انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸روسیه به اینچئون کره رسیده و قرار است خودش را آماده دیدار تشریفاتیبرابر کره جنوبی کند که البته این دیدار برای کشور میزبان حائز اهمیت بسیار زیادی است.

کارلوس کی‌روش بعد از حضور در فرودگاه اینچئون گفت: خوشحالم بعد از مدت ها به کره آمدم. خیلی وقت بود اینجا نبودم .
از نظر من کره یکی از قوی‌ترین تیم‌ها در آسیاست و بازی با این تیم فرصتخوبی برای ما است تا یادگیری و پیشرفت داشته باشیم و تیم بهتری شویم.قصد ندارم تا فوتبال دفاعیرا در این دیدار به نمایش بگذارم و دوست دارم بهترین فوتبال ممکن را برابر کره بازی کنیم.
من امیدوارم هر تیمی که بهتر است برنده شود.

کره هم تیم خوبی است و من می دانم که برای صعود به جام جهانی شرایط سختی دارد. امیدوارم روند گل نخوردنو نباختن ما در این گروه حف] شود و با ۳ امتیاز اینجا را ترک کنیم.

با تمام توان برای پیروزی در این بازی تلاش خواهیم کرد

وی افرود: درست است که این بازی برای ما تشریفاتی است ولی با تمام توان برای پیروزی در این بازی تلاش خواهیم کرد،چون بهترین روش برای یادگیری و پیشرفت، کسب پیروزی است.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که برابر کره بدون شکست بوده گفت:تلاش می‌کنم این رکورد ادامه داشته باشد تا بتوانم هم‌چنان بدونشکست برابر کره باقی بمانم. در رسیدن به این هدف تمام تلاشم را به کار خواهم بست.

کی روش در پاسخ به خبرنگار کره ای درباره حضور محسن شجاعی و حاج صفیدر اردوی تیم ملی ایران گفت: من درباره این موضوع صحبت نخواهم کرد. فردا مشخص خواهد شد که این بازیکنان
دعوت خواهند شد یا خیر.

اعضای تیم ملی ایران برای استراحت وارد هتل “گانگ سئو” شدند و قرار است خیلی زود تمرین‌هایشانرا از سر بگیرند.

myportal

۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی