تشکر بهاره رهنما از دوستان در صفحه اجتماعی اش

تشکر بهاره رهنما از دوستان در صفحه اجتماعی اش

بهاره رهنما هنرمند سینما و تلویزیون و تئاتر به تازگی ازدواج دوم خود را به صورت رسمی اعلام کرد و پستی به همین مناسبت در صفحه شخصی اش قرار داده است. خبر ازدواج وی در صفحات مجازی به خوبی قابل مشاهده است پیام تشکر وی از دوستانش را در این بخش می خوانید.

 بهاره رهنما بازیگر سینما با انتشار تصویری خبر ازدواجش راتائید کرد.

بهاره رهنما بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر که مدتی پیش از همسر اولش پیمان قاسم خانی جدا شده بود، رسما با امیر خسرو عباسی ازدواج کرد.
در همین رابطه کمند امیرسلیمانی بازیکر سینما و تلویزیون با انتشار این عکس ازدواج مجدد بهاره رهنما را تبریک گفت. او نوشت: بهاره عزیزم امیدوارم دلی آرام لبی خندان و روزگاری پر از خوشبختی در کنار همسرت داشته باشی و دنیا بر وفق مرادت باشه.

خبر ازدواج مجدد بهاره رهنما با همسر دومش به سرعت توسط کاربران شبکه ها و صفحات مجازی دستبه دست می چرخد.

بهاره رهنما با انتشار تصویری این خبر را تائید کرد.

بهاره رهنما بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون فعالیت در فیلم و سریال هایی از جمله «توفیق اجباری»،«ورود آقایان ممنوع»، «سن پطرزبورگ»، «پژمان» و «مرد هزار چهره» را در کارنامه کاری خود داردو پیمان قاسم خانی نیز نویسنده و بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون با فیلم هایی همچون «مارمولک»، «ساختمان پزشکان» و «شب های برره» در سال های اخیر خوش درخشیده است.

از تصاویری که در خصوص مراسم ازدواج بهاره رهنما در فضای مجازی منتشر شده اینگونه برداشت می شود که ماشین عروس بهاره رهنما و همسرش  یک دستگاه خودرو ب ام و X3 بوده است.

صفحه اجتماعی بهاره رهنما

myportal

۶ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی