گیر افتادن پای یک کودک بازیگوش در آسانسور

گیر افتادن پای یک کودک بازیگوش در آسانسور

کودکی که در این تصویر میبینید بع علت نامشخصی بین دیواره آسانسور و زمین گیر کرده بود این کودک بازیگوش با تلاش های نیروهای آتش نشان توانست از این حادثه جان سالم به در ببرد. این خانواده ساکن طبقه چهار یک مجتمع آپارتمانی بودند.

کودکی که در کابین آسانسور در شمیران‌نو، چهار راه استقلال،خیابان عامری گرفتار شده بود نجات یافت. دیروز جمعه پا و دست راست دختر بچه دوساله ای به علتنامعلوم بین کابین و دیواره آسانسور در طبقه چهارم یک ساختمان ۵ طبقه گیر کرده بود و هر لحظهاحتمال حرکت آسانسور وجود داشت. آتش نشانان با تجهیزات ویژه نجات موفق شدند این کودک خردسال را نجات دهند. که در زیر تصاویری از این این کودک بازیگوش را که در کابین آسانسور گرفتار شده بود را مشاهده می کنید.

امروزه آسانسور به عنوان وسیله ای جهت تسهیل در امر جا به جایی شهروندان،به طور گسترده در ساختمانها و مراکز مختلف در سراسر دنیا استفاده می شود.با وجود اقدامات انجام شده جهت ایمن سازی آسانسورها،هر از چندی شاهد رخدادهای ناگواری هستیم که منجر به وارد کردن صدمه به استفاده کنندگان از این وسیله می شود.

آسانسور به سه دلیل عمده از کار می افتد:

  1. قطع برق ساختمان
  2. استفاده نادرست مسافر از آسانسور
  3. نقص مکانیکی و الکتریکی

برق ممکن است برای چند دقیقه یا چند ساعت قطع شود،گاهی تا چند روز و در موارد بسیار نادر قطع برق ممکن است هفته ها طول بکشد.

myportal

۶ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی