عکس بازیگران در حاشیه جشنواره فیلم وارنا

عکس بازیگران در حاشیه جشنواره فیلم وارنا

محمدرضا هدایتی و لاله اسکندری در جشنواره فیلم وارنا حضور پیدا کردند این دو هنرمند با سفر به کشور بلغارستان توانستند در این جشنواره شرکت کنند. بد نیست متن صحبت های  رایزن فرهنگی کشورمان دراین جشنواره را بخوانید.

عکسی از محمدرضا هدایتی و لاله اسکندری در حاشیه جشنواره فیلم وارنا(بلغارستان) را مشاهده می کنید.

جشنواره بین المللی فیلم وارنا از سوی وزارت فرهنگ، کاخ ملی فرهنگ شبعه وارنا و با حمایت استانداری وشهرداری این شهر، مرکز ملی فیلم و انجمن فیلمسازان بلغارستان و با همکاری و هماهنگی سفارتخانه ها و رایزنی های فرهنگی خارجی مقیم این کشور برگزار شده است.

‘محمد علی کیانی’ رایزن فرهنگی کشورمان در بلغارستان در مراسم افتتاحیه این جشنواره طی سخنانی گفت:سینمای ایران خصوصیات و ویژگی لازم برای حضور در جمع کشورهای مطرح و صاحب نام این صنعت را داردو به اعتقاد بسیاری از صاحبنظران فرهنگ و هنر، سینمای ایران نه تنها در موضوعات، بلکه در پرداخت ارزش های اخلاقی و محتویات انسانی از اهمیت بسیاری برخوردار است.

جشنواره «وارنا» از تاریخ ۲ الی ۱۱ شهریور ماه امسال برگزار می شود. پیش از این در سال ۹۰ جایزه بزرگ جشنواره «وارنا» بلغارستان به فیلم سینمایی «چراغی در مه» به کارگردانی پناه‌برخدا رضایی تعلق گرفته بود و فیلم ‌سینمایی «درباره الی» به کارگردانی اصغر فرهادی نیز برگزیده‌ جایزه ویژه بهترین فیلم این جشنواره بین‌المللی شده بود.

آفتاب نیوز

myportal

۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی