حضور منصوریان در مراسم برترین مربیان شاغل در قاره آسیا

حضور منصوریان در  مراسم برترین مربیان شاغل در قاره آسیا

قراراست علیرضا منصوریان به همراه برانکو ایوانکوویچ در مراسم مربیان برتر شاغل در قاره آسیا حضور پیدا کنند . اما برانکو هنوز مقدمات سفرش به کشور چین را آماده نکرده و ویزای خود را نگرفته است.

طبق برنامه قرار است این هفته مراسم برترین مربیان شاغل در قاره آسیا در کشور چین برگزار شود که از کشورمان هم برانکو و علیرضا منصوریان به عنوان مربیان برتر به این مراسم دعوت شده‌اند.

این در حالی است که به دلیل اینکه برانکو صبح امروز از کرواسی به ایران بازگشته فرصت کافی برای انجام دادن کارهای مربوط به این سفر را انجام نداده است.

به همین دلیل از سوی باشگاه پرسپولیس با سفارت چین در تهران نامه‌نگاری‌هایی صورت گرفته تا بتوانندطی یک روز ویزای این کشور را برای برانکو دریافت کنند.

در صورتی که ویزای برانکو یک روزه آماده شود سرمربی تیم پرسپولیس راهی چین خواهد شد تا در این مراسم در کنار مربیان برتر شاغل در قاره آسیا شرکت کند.

طبق اعلام باشگاه استقلال علیرضا منصوریان  صبح امروز  برای حضور در همایش مربیان برتر آسیا وارد شانگهای چین شد. در این همایش ۴۰ مربی از ۲۰ کشور حضور دارند که سرمربی استقلال هم یکی از حاضران در آن است.

برانکو ایوانکوویچ نیز برای شرکت در این سمینار دعوت شده بود اما حضورش در این سمینار منتفی شد.

انتهای پیام/

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۸ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی