چنگیز حبیبیان باز میگردد

چنگیز حبیبیان باز میگردد

چنگیز حبیبیان از خواننده های دهه هفتاد است که پس از یک دوره غیبت طولانی قرار است باز هم برای صدا و سیما بخواند و اجراهای زنده و آلبوم های جدیدی برای طرفدارانش عرضه کند. در ادامه به مصاحبه با این خواننده پیشکسوت خواهیم پرداخت.

چنگیز حبییان ضمن تشریح تازه ترین فعالیت های خود در حوزهموسیقی گفت: خوشبختانه طبق برنامه ریزی های انجام گرفته و بعد از مدت ها دوری از مخاطبان تکآهنگ «بغض سکوت» را منتشر می کنم و امیدوارم انتشار این قطعه موسیقایی آغازی برای حضور دوبارهدر اجراهای زنده و تولید آلبوم باشد.

بازگشت چنگیز حبییان به موسیقی

وی افزود:

من بیش از بیست قطعه دارم که هنوز در دسترس مخاطبان قرار نگرفته اما با توجه به فضایی که فراهمشده بنا داریم پس از کسب مجوزهای لازم از دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تعدادی از آنهارا در فضای مجازی منتشر کرده و سپس برای انتشار آلبوم اقدامات لازم را انجام دهم البته طبقپیش بینی ها تازه ترین آلبومم که هنوز نامش مشخص نیست بعد از کسب مجوزهای لازم پس از ماه صفر در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

حبیبیان تصریح کرد:

بنده در این مدت اصلا کم کار نبودم اتفاقا طی این مدت مدام در حال تولید اثر بودیم که بتوانیم در فضایفعلی موسیقی حضور جدی داشته باشیم اما به هر حال باید پذیرفت که ذائقه مخاطبان امروزی موسیقیپاپ با ذائقه مخاطبان دهه هفتاد بسیار متفاوت است به همین جهت باید نهایت تلاش خود را انجام دهیمتا بر طبق ذائقه مخاطب امروزی آثاری را تولید کنیم.

این خواننده موسیقی پاپ درباره اجراهای زنده خود نیز گفت:

بنا بود در فستیوال موسیقی «شب های آرتمیس» کنسرت هایی را همراه با دیگر خوانندگان مطرح دهه هفتاد برگزار کنم اما با توجه به اینکهمن مدت ها بود کنسرتی را برگزاری نکرده بودم بنابراین پروسه اداری صدور مجوز از سوی دفتر موسیقیوزارت ارشاد کمی طول کشید و نتوانستم به برنامه ریزی این کنسرت ها برسم اما به طور حتم در سال جاری تور کنسرت هایم را آغاز خواهم کرد.

حبیبیان که طی سال های گذشته حضور فعالی در حوزه تولید آثار عاشورایی داشت به اجرای چند کنسرت عاشورایی در ماه محرم اشاره کرد و گفت: قرار است با مدیریت محسن سراجی کنسرت های عاشورایی را در ماه های محرم و صفر برگزار کنیم که هنوز جزئیات دقیق آن مشخص نیست.

وی از جمله خوانندگان مطرح موسیقی پاپ ایران در دهه هفتاد است که مباحث مرتبط با موسیقیرا زیر نظر بزرگانی چون کرامت اصلانی، هلی، شاهپور رحیمی، صبحدل، حسن‌زاده و حاتم عسگری وفریدون شهبازیان آموخته است. این خواننده فعالیت حرفه ای خود را از سال ۶۶ در رادیو معارف آغاز کردو از سال ۷۳ در مرکز موسیقی سازمان صدا و سیما به کار خود در عرصه موسیقی ادامه داد.
«نغمه های عاشورایی»، «همسفر»، «دلسپرده»، «همسفر»، «ترانه بارون»، «یادیار»، «قصه دیدار»، «عطش باران»، «لحظه دیدار»، «شب عاشق»، «فراموشم نکن»، «عزیز»، «لحظه دیدار»،«شب عاشق»، «فراموشم نکن»، «عزیز» از جمله آثاری هستند که تاکنون توسط این خواننده دردسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

مهر

myportal

۸ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی