گریه کودک هوادار لیونل مسی

گریه کودک هوادار لیونل مسی

همانگونه که در این تصویر میبینید لیونل مسی یک کودک را در آغوش گرفته و در حال آرام کردن وی است این ستاره فوتبال با مشاهده گریه این کودک و مقاومت نیروهای امنیتی برای نزدیک شدن وی به لیونل مسی کودک را آرام کرد و مانع گریه او شد.

تیم ملی فوتبال آرژانتین و اروگوئه در ادامه رقابت های انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ در منطقه آمریکای جنوبی امروز به مصاف هم می روند.
زمانی که تیم ملی فوتبال آرژانتین به فرودگاه مونته ویدئو پایتخت اروگوئه رسید کودکی قصد داشت به مسی نزدیک شوداما ماموران امنیتی او را با خشونت دور کردند.
مسی که متوجه این رفتار ماموران امنیتی و گریه های کودک شد خودرا به این کودک رساند و او را در آغوش گرفت و اجازه نداد بیشتر از این گریه کند.

لیونل آندرس “لئو” مسی فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضو بارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است.

لیونل آندرس “لئو” مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini)[۳] فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضوبارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد.

 

myportal

۱۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی