سلطان کوسن ازدواج کرد

سلطان کوسن ازدواج کرد

مردی که در این تصویر میبینید بلندقدترین مرد دنیا است که به تازگی ازدواج کرده است.نام او سلطان کوسن و اهل ترکیه است او سی و یک سال سن دارد . درادامه گلچینی از تصاویر مراسم ازدواجش را در اختیارتان قرار خواهیم داد.

بلند قدترین مرد دنیا که ۳۱ سال سن دارد امشب با نامزدش ازدواج خواهد کرد.

به گزارش ، سلطان کوسن” بلند قد ترین مرد دنیا که اهل استان ” ماردین ” ترکیه اسیت امشب با نامزد ۲۰ ساله و سوری الاصل خود ” مروه دیبو” ازدواج خواهد کرد.

سلطان کوسن با ۲ متر و ۵۱ سانتی متر قد بلند قد ترین فرد دنیا است و نامش در کتاب رکوردهای گینس ثبت شده است. وی صاحب بلند ترین پای جهان نیز است.

نخستین تصویر زیر شب حنا بندان این زوج ترکیه ای است که دیشب انجام شد.

سلطان کوسَن (به ترکی استانبولی: Sultan Kösen) متولد ۱۰ دسامبر ۱۹۸۲ در شهر ماردین ترکیه است. او صاحب رکورد بلندترین مرد دنیا با ۲ متر و ۵۱ سانتی است. رکورد او در کتاب رکوردهای گینس نیز ثبت شده است. او همچنین دارای رکورد بلندترین دست دنیا با اندازه ۲۷٫۵ سانتی متر می‌باشد.

دلیل رشد بیش از حد او وجود نوعی تومور در غده هیپوفیز می‌باشد. رشد بیش از حد قد او باعث شده است برای راه رفتن از عصا استفاده کند.

والدین و برادران و خواهران او همگی دارای قد معمولی هستند. او به دلیل قد بلندش نتوانست تحصیلاتش را تکمیل کند و به عنوان یک کشاورز در حال فعالیت است.

myportal

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی