کمک کریم باقری به کودکان بی سرپرست

کمک کریم باقری به کودکان بی سرپرست

کریم باقری در فاصله بین دو نیمه دیدار خیرخواهانه پرسپولیس و شهدای رزگان البرز ساعت مچی خود را به حراج گذاشت و توانست آن را سه میلیون تومان به فروش برساند و به کودکان بی سرپرست هدیه کند گفته می شود این ساعت در جام‌جهانی ۹۸ فرانسه به وی هدیه داده شده بود.

در بین دو نیمه دیدار خیرخواهانه پرسپولیس و شهدای رزگان البرز که از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شریعتی کرج آغاز شده، ساعت مچی کریم باقری که در جام‌جهانی ۹۸ فرانسه هدیه گرفته بود به حراج گذاشته شد تا پول فروش آن به کودکان بی‌سرپرست برسد. یکی از هواداران پرسپولیس این ساعت را ۳ میلیون تومان خرید.

*مسئولان برگزاری بازی از برانکو و خوردبین تقدیر کردند

 

* خیرین زیادی در بین دو نیمه کمک مالی به کوکان بی‌سرپرست انجام دادند.

 

نکته جالب توجه اینکه زمان استراحت دو تیم در بین دو نیمه بیش از ۲۵ دقیقه زمان برد. این بازی در نیمه اول به تساوی بدون گل انجامید..

کریم باقری (زاده ۱ اسفند ۱۳۵۲ در تبریز) بازیکن سابق فوتبال اهل ایران است. وی در تیم‌های تراکتورسازی، کشاورز، آرمینیا بیله‌فلد، النصرچارلتون، السد و پرسپولیس سابقه عضویت دارد.

در مراسم بهترین‌های فوتبال سال ایران، کریم باقری با کسب بالاترین امتیاز از بین بهترین‌های فوتبال سال ۸۷، مرد سال فوتبال ایران شد.[۱]همچنین وی در نظرسنجی سایت آمار و تاریخ فدراسیون بین‌المللی فوتبال (IFFHS) به عنوان بازیکن محبوب جهان انتخاب شد.

مشرق

myportal

۱۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی