تازه ترین صحبت های مهران مدیری در جمع مردم

تازه ترین صحبت های مهران مدیری در جمع مردم

مهران مدیری که به تازگی کارگردانی فیلم ساعت ۵ عصر را برعهده داشته است اکنون در اکران این فیلم در شیراز در میان مردم حضور پیدا کرده است و صحبت هایی در مورد ادامه فعالیت هایش در عرصه های هنری بیان کرده است که در ادامه در اختیارتان قرار خواهیم داد با ما همراه باشید.

نام فیلم “ساعت پنج عصر” است که یک فیلم کمدی است.
فیلم سخت و خیابانی و بسیار شلوغ و پرجمعیتی است.

ممکن است در هر سکانسی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ نفر حضور داشته باشند. اما فیلم تنها یک بازیگر اصلی داردو باقی مردم اند.داستان : فیلمی است از ۷ صبح تا ۵ بعدازظهر یک فرد را در تهران روایت می کند که آن روز آخرین فرصت آن فرد استکه باید کاری را انجام دهد. فیلم مثل گلوله برفی است که هرچه جلوتر می رودبزرگتر می شود و ریتم مدام تندتر می شود و دیوانه وار بودن ماجرا بزرگتر و موضوععظیم تر می شود.فیلم موضوعی به شدت اجتماعی دارد که هر روز با آن مواجه ایم اما بدان توجهی نمی کنیم.
بعد از برنامه “دورهمی” دیگر کاری برای شبکه نمایش خانگیو تلویزیون نخواهم ساخت و به تولید سالی یک فیلم سینمایی کفایت می کنم.

من از ۳۶۵ روز سال ۳۶۰ روز سال را کار کرده ام و فکر می کنم باید استراحت کنم.
من تصمیم دارم در ادامه مسیر فیلمسازی خود حرف های تندتر و بزرگتری در حوزه سیاست و فرهنگ و اجتماع بزنمکه جای این حرف ها در تلویزیون نیست و محدودیت های آن نمی گذارد و به نظر در شبکه نمایش خانگی و ارشاد بهتر می شود اینها را بیان کرد.
طرح فیلمنامه “ساعت پنج عصر” از خودم است اما من با خشایار الوند در حال نگارش آن هستیم.
اما فیلمنامه دومم که تلخ است به تنهایی کار خودم است. علاقه خودم به نگارش متن های تلخ و جدی است.

myportal

۱۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی