مجری خندوانه در حال عکاسی با عوامل مجله فیلم

مجری خندوانه در حال عکاسی با عوامل مجله فیلم

مجری خندوانه در کنار همسرش در حالی عکاسی برای جلد مجله فیلم است و با این تصویر از عوامل این مجله تعریف و تمجید کرده است. او از دهه ۷۰ در حال فعالیت در صدا و سیماست. در ادامه با بیوگرافی و کارنامه هنری این بازیگر،مجری و کارگردان پرطرفدار آشنا شوید.

رامبد جوان با انتشار این عکس در صفحه اش نوشت:

سلام عزیزان. جمعه با این عزیزان: عباس یارى،محمد اسماعیلى،افسانه پلویى و نگار و من مشغول عکاسى براى روى جلد مجله ى “فیلم” بزرگ و عزیز. ناگفته نماند که زوج محمد و افسانه کارشون درجه یکه و تیم مجله فیلم هم که همیشه عالى.خوش گذشت و جاتون خالى.

رامبد جوان در اول دی ماه سال ۱۳۵۰ از خانواده‌ای سنتی در تهران با اصالت آذری زاده شد.

رامبد یعنی فرشته صلح و آرامش و این اسم انتخاب خواهرش بوده است. رامبد جوان در دهه هفتاد با ماندانا روحی ازدواج می کند. همسرش هم مانند او هنرمند بوده و البته سروصدای ازدواج آنها زیاد به اطرافیان نمی رسد. نکته جالب در مورد ازدواج اول رامبد جوان این است که سیدمحمد خاتمی رئیس جمهور وقت ایران آنها را پای سفره عقد نشانده و برایشان خطبه را جاری می کند. در هر حال تنها چند سال بعد این ازدواج به بن بست رسیده و این دو از هم جدا می شوند.
روند شروع به کار هنری او به ترتیب در تئاتر، تلویزیون و سینما بوده است.
او در یازده فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداخته‌است. وی در یک قسمت از مجموعه تلویزیونی پرطرفدار همسران نقش کوتاهی داشت و همین باعث حضور پررنگ وی در مجموعه تلویزیونی خانه سبز در نقش «فرید صباحی» شد.
«فرید جینگلبرد» نامی است که رامبد برای مدتی در طول سالهای دهه ۷۰ شمسی بدان مشهور شده بود.

myportal

۱۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی