پرویز فلاحی پور در فصل سوم سریال شهرزاد

پرویز فلاحی پور در فصل سوم سریال شهرزاد

پرویز فلاحی‌پور از شروع ضبط فصل سوم سریال شهرزاد سخن گفت. اما از حضور و ایفای نقش خود در این سریال اطلاع نداشت. او که چندی پیش عمل آنژیوگرافی قلب انجام داده بود گفت شهاب حسینی و امیرجعفری نیز قبل از شروع بازی در سریال شهرزاد این عمل را انجام داده اند.

پرویز فلاحی‌پور بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: خدا را شکر بهبودی بعد از کمی استراحت حاصل شده و در حال حاضر اوضاعجسمانی من بسیار خوب است.

وی درباره حضور دوباره خود در فصل سوم شهرزاد افزود: فیلمبرداری فصل سوم شهرزاد شروع شدهاما هنوز به من خبری نداده‌اند. به احتمال فراوان در حال فیلمبرداری لوکیشن‌هایی هستند که من در آنهابازی ندارم.

بازیگر سریال شهرزاد در مورد ادامه روند بازیگری خود با وجود مشکل قلبی بوجود آمده تاکید کرد:من آمادگی کامل را برای جلوی دوربین رفتن دارم. در همین سریال شهرزاد، شهاب حسینی و امیر جعفری پیش‌تر از من عمل آنژیوگرافی انجام داده‌اند اما هم اکنون با قدرت در سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

فلاحی‌پور عمل انجام شده روی قلبش را عملی طبیعی خواند و خاطرنشان کرد: این روزها خیلی ازانسان‌ها آنژیوگرافی می‌کنند و طبعاً اتفاق عجیبی نیست. در وضعیت فعلی عمل آنژیوگرافی مثل سرماخوردگی شده است.

میزان

myportal

۱۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی