انتخاب بادیگاردهای زن توسط شاهرخ خان

انتخاب بادیگاردهای زن توسط شاهرخ خان

شاهرخ خان ستاره سینمای بالیوود به تازگی بادیگاردهای زن استخدام کرده است . این اقدام وی جنجال زیادی به پا کرد . وی دلیل این کارش را جمعیت زیاد هوادارن زن و توانایی محافظان زن در مهار این هواداران عنوان کرد.

شاهرخ خان در این باره گفته است: درست زمانیکه در بین علاقمندان زن خود قرار گرفتمو محافظانم خواستند که مانع نزدیک شدن آنها شوند که ناخن های دراز یکی از این دختران سبب زخمی شدن صورتم گردید،بدین منظور بانوان را به جمع محافظین خود اضافه کردم.

ستاره مشهور سینمای بالیوود به شوخی گفت وقتی به خانه رفتم قانع کردن همسرم بزرگترین کاری بود که در طول زندگی انجام دادم.

او یکی دیگر از دلایل خود را برای این کار رفتار خشن محافظان مرد با زنان می داند و می گویدمجبور شده تا این کار را انجام دهد زیرا بیشتر طرفدارانش را زنان و دختران تشکیل می دهند و به کار گماردن محافظین مرد را در چنین شرایطی بی ادبانه می داند.
او به تازگی با انتقادات زیادی در باره ی به کارگماردن محافظان زنبرای خود مواجه شده بود.

شاهرخ خان و همسرش گائوری که از ۱۹۸۴ با هم آشنا شدند و سال ۱۹۹۱ ازدواج کردند، زمانی زندگی مشترکشان را شروع کردند که شاهرخ خان هنوز به سلطان بالیوود بدل نشده بود.

به گزارش هندوستان تایمز،در حالی که گفته می‌شود پشت سر هر مرد موفقی یک زن کاردان وجود دارد به نظر می‌رسد گادوری نیز همچنان حامی همسرش است و کسی نمی‌تواند نقش او را در موفقیت همسرش کتمان کند.

myportal

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی