حادثه برای دست نانوای ۶۰ ساله

 

حادثه برای دست نانوای 60 ساله

یک کارگر ۶۰ ساله در نانوایی در حال تمیزکردن وسایل بود که دستش به صورت ناگهانی در دستگاه نان لواش پزی گیر میکند با تماس با اورژانس و آتش نشانی مامورین این ارگان ها در مکان حضور یافته و وی را رهاکرده و به بیمارستان انتقال میدهند. دست این نانوا به شدت آسیب دیده است.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز گفت: دست کارگر ۶۰ ساله در حین نظافت دستگاه لواش پزی سه کاره نانوایی گرفتار شد .

حسن مطلبی با اعلام این خبر افزود: صبح امروز به دنبال اطلاع رسانی این حادثه به سامانه ۱۱۵ از سوی کارگران نانوایی، آتش نشانان به سرعت به محل حادثه واقع در خیابان سرباز شهید، اعزام شدند.

وی ادامه داد: در این نانوایی کارگر ۶۰ ساله مشغول نظافت دستگاه لواش پزی سه کاره بود که دست راستش در میان قطعات دستگاه گیر می‌کند.

مدیر روابط عمومی آتش نشانی و خدمات ایمنی تبریز با اشاره به اینکه دست این کارگر ۶۰ ساله به شدت آسیب دیده است، عنوان کرد: نیروهای امدادی با استفاده از ابزار و تجهیزات نجات، دست این کارگر را از داخل دستگاه لواش پزی رهاسازی کرده و وی را برای انتقال به مراکز درمانی تحویل امدادگران اورژانس دادند.

مطلبی از تمامی نانوایان و کارگاه‌های صنعتی که با چنین دستگاه‌های مشابهی سر و کار دارند، درخواست کرد که  قبل از انجام هرگونه تعمیر کاری، جهت پیشگیری از وقوع حوادث ناگوار، برق دستگاه‌های الکتریکی را قطع و سپس هر گونه اعمال مورد نظر را انجام دهند.

نصر

myportal

۱۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی