جایزه شرکت کنندگان در مسابقه ادابازی

جایزه شرکت کنندگان در مسابقه ادابازی

مسابقه ادابازی در برنامه خندوانه مخاطبین زیادی به خود اختصاص داده است در این مسابقه از هنرمندان و بازیگران دعوت به عمل می آید در مورد دستمزدی که به این افراد داده می شود ابهاماتی وجود دارد که در ادامه به آن ها پاسخ داده می شود با ما همراه باشید.

 سوالی که در پایان «ادابازی» ویژه نوروز، برای مخاطبان «خندوانه» پیش آمدو هیچ گاه پاسخی به آن داده نشد، مبلغ جایزه نقدی برنده ها بود.

این موضوع احتمالاً در «ادابازی» جدید هم تکرار می شود و جایزه برندگان رسماً اعلام نمی شود. با این حال به تازگی روزنامه صبح نو در گزارشی درباره این مسابقه، خبر از جوایز ۴۰، ۲۰ و ۱۰ میلیون تومانی برای هر عضو گروه های اول تا سوم این مسابقه داده که اسپانسر تأمین می کند. نکته جالب آن است که شرکت کننده ها برای حضور در مسابقه هم دستمزد می گیرند.

یکی دیگر از موارد جالب توجه در مسابقه ادابازی، دریافت دستمزد یا جوایز این آیتم است. طبق پیگیری خبرنگار «صبح‌نو» هر یک از شرکت‌کنندگان، در ازای حضور در برنامه و شرکت در مسابقه، چکی را به‌عنوان دستمزد دریافت می‌کنند. چکی که ممکن است باتوجه به شهرت فرد، مبلغ متفاوتی داشته باشد.

مبلغی که اگر براساس هر شخص محاسبه شده باشد، جمعاً ۱۴۰میلیون تومان خواهد بود. هرچند طبیعتاً شأن شرکت‌کنندگان در این مسابقه بالاتر از مسائل مالی است ولی به هرحال همین مبلغ هم می‌تواند یکی از دلایل شور و هیجان آنها در طول مسابقه باشد.

خراسان

myportal

۱۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی