جلسه پرسش و پاسخ در مورد فیلم لیلا در نیویورک

جلسه پرسش و پاسخ در مورد فیلم لیلا در نیویورک

لیلا حاتمی به تازگی در آى-اف-سى سنتر شهر نیویورک حضور پیدا کرده است و ی از هنرمندان و چهره های مشهور سینمای ایران است که در جلسه پرسش و پاسخ در مورد فیلم لیلا حضور پیدا کرد. درادامه گزارش تصویری از این گردهمایی را خواهید دید.

هفته گذشته به مناسبت بیستمین سالگرد ساخت فیلم “لیلا”، اثر تحسینشده داریوش مهرجویى، نمایش ویژه نسخه بازسازی شده این فیلم با حضور لیلا حاتمى، درآى-اف-سى سنتر شهر نیویورک که از معتبرترین و مهمترین مراکز فیلم مستقل در نیویورک به شمارمی‌رود، روی پرده رفت. در این برنامه که مورد استقبال بسیار زیاد ایرانیان و غیر ایرانیان علاقه‌مندسینمای ایران در شهر نیویورک واقع شد، پس از نمایش فیلم جلسه پرسش و پاسخ با لیلا حاتمی توسط گادفرى چشایر، نویسنده و منتقد اسبق مجله نیویورک تایمز برگزار شد.

آرمین میلادى، مدیر دریچه سینما در این باره گفت:این اولین برنامه از سرى برنامه‌هاى ویژه سینماى ایران در شهر نیویورک بود و با برنامه‌ریزی‌هاى صورتگرفته در تلاش هستیم با توجه به موقعیت خوب نیویورک براى معرفى آثار جدى سینماى ایران به طورمنظم این سرى از برنامه‌ها را در ادامه دهیم.

بیوگرافی لیلا حاتمی:

پدرش علی حاتمی، کارگردان سرشناس سینمای ایران، و مادرش زری خوشکام، هنرپیشه سینما، بود.

او در رشتهٔ ریاضی فیزیک در تهران دیپلم گرفت. برای ادامهٔ تحصیل به لوزان سوئیس رفت. در دانشگاه پلی تکنیک در رشتهٔ مهندسی برق شروع به تحصیل کرد. تحصیل در این رشته را پس از دو سال نیمه کاره رها کرد و به دانشگاه لوزان، سوئیس رفت و آن جا ادبیات فرانسه خواند. به علت بیماری پدرش در ۱۳۷۵ تحصیل را نیمه کاره رها کرد و به ایران بازگشت.

myportal

۱۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی