رابطه غیراخلاقی با نوجوان ۱۷ ساله

رابطه غیراخلاقی با نوجوان 17 ساله

زنی که در این تصویر میبینید یک معلم رده نوجوانان است که بخاطر برقراری رابطه جنسی نامشروع با یکی از شاگردانش به بیست سال حبس محکوم شده است. وی  به جرم برقراری روابط غیراخلاقی با دانش آموز هفده ساله خود مجبور است بیست سال از عمرش را در حبس بگذراند.

راز رابطه غیر اخلاقی معلم ریاضی زن با دانش آموزش توسط دختر معلمبرملا شد و پلیس آموزگار را بازداشت کرد.

«آلبرتا پادیلا» معلم ریاضی ۵۲ ساله آمریکایی که در پارک و منزل خودش با دانش آموز پسر ۱۷ ساله‌اشروابط جنسی نامشروع برقرار می‌کرده پس از گزارش دختر وی به پلیس، دستگیر و زندانی شد.

روابط غیر اخلاقی این ۲ از زمانی آغاز شده که سال گذشته معلم ریاضی یک سری کلاس‌های درسخصوصی فوق برنامه برای دانش آموزش می‌گذارد.

این معلم دبیرستان جانسون شهر «سن آنتونیو»، به جرم برقراری روابط غیراخلاقی بین معلم و شاگردتوسط پلیس تگزاس بازداشت شد و هم اکنون با مجازات ۲۰ سال حبس روبرو است.

بر اساس گزارش پلیس و شواهد و مدارک ارائه شده از سوی دختر پادیلا به پلیس که شامل صدایضبط شده مکالمات این معلم و شاگرد نیز می‌شد، خانم معلم هدایایی مانند لباس و موبایل برایشاگردش خریده و بارها او را به رستوران های مختلف دعوت کرده و همچنین اجازه داه بود که پسر شبها در منزلش بخوابد.

خانم معلم در اداره پلیس اعتراف کرد که تا موقع دستگیری، بیش از یک سال و نیم بوده با شاگردش روابط غیراخلاقی داشته و هنگام دستگیری نیز به قصد برقراری رابطه جنسی به همراه شاگردش به پارک رفته بوده که پلیس تگزاس به او مهلت این کار را نمی‌دهد.

جام جم

myportal

۱۴ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی