تبریک تولد جواد نکونام توسط علی دایی

تبریک تولد جواد نکونام توسط علی دایی

 

علی دایی در صفحه شخصی اش تصویر جدیدی از جوانکونام قرار داده و تولد وی را تبریک گفته است.متن تبریک تولد وی را در صفحه شخصی اش میبینید. جواد نکونام به تازگی سرمربی تیم خونه به خونه بابل شده است.

جواد نکونام ستاره اسبق تیم ملی ایران و سرمربی تیم خونه به خونه بابل متولد ۱۶ شهریور ۱۳۵۹ در شهرری که سابقه بازی در تیم‌های پاس تهران، الوحده امارات و الشارجه امارات، اوساسونا، استقلال تهران، الکویت و سایپا و العربی قطر را دارد امروز تولدش است.

به همین مناسبت، علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا و بهترین گلزن بازی‌های ملی در تاریخ فوتبال مردان جهان با انتشار تصویری از وی سالروز تولدش را تبریک گفت.

علی دایی در صفحه اینستاگرام خود نوشت

“آقا جواد تولدت مبارک”

علی دایی بازیکن سابق، مربی فوتبال، و تجارت‌پیشه اهل ایران است. وی همچنین زننده بیشترین گل ملی و کاپیتان سابق تیم ملی فوتبال ایران می باشد و در سال ۱۹۹۹ بازیکن سال آسیا شد.

وی به همراه مهدی مهدوی کیا و یک بازیکن اماراتی تنها بازیکنان آسیا هستند که در چهار دوره از جام ملت‌های آسیا(۲۰۱۱٬۲۰۰۷٬۲۰۰۴ و ۲۰۱۵) حضورت داشته‌اند. وی همچنین در دو دوره جام جهانی در سال‌های ۲۰۰۶ و ۲۰۱۴ به همراه تیم ملی ایران حضور داشته است.

نکونام در ۱۱ فروردین سال ۱۳۹۴ و بعد از بازی دوستانه مقابل تیم ملی سوئد طی یک نامه از مسابقات ملی خداحافظی کرد.کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی ایران پس از خداحافظی وی گفت:

نکونام بهترین کاپیتان دوران مربیگری من بود، حتی بالاتر از بازیکنانی مانند دونادونی، رائول، کین و رونالدو.

باشگاه خبرنگاران

myportal

۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی