تصاویر فتوشاپی یک خلبان

تصاویر فتوشاپی یک خلبان

شغل خلبانی استرس و هیجان زیادی به همراه دارد خلبانی که در این تصویر میبینید تصاویر جالبی از خود در صفحه اجتماعی اش قرار داده که بد نیست در این بخش به آن ها توجه کنید، برخی معتقدند این تصاویر فتوشاپی هستند.

در این گزارش نگاهی داریم به تصاویر اینستاگرامی فردی که گفته میشود تصاویر فتوشاپی را از کابین خلبان هواپیما و بیرون آمدن خود از پنجره آن طراحی کرده است.
نظر شما چیست، آیا این تصاویر فتوشاپ است یا خیر؟!

خَلَبان یا در واژه به معنای سکاندار است. خلبان را پیشتر در فارسی «آویاتور» یا «پیلوت» می‌گفتند.

داشتن شغل خلبانی نیازمند آموزش‌های منظم و داشتن گواهینامه خلبانی است. بسیاری به خلبانیبه صورت آماتور و غیر حرفه‌ای می‌پردازند. خلبانی و هدایت کلیه وسائل پروازی حتی هواپیمای  فوق سبک نیز نیازمند اخذ گواهینامه خلبانی و مجوز پرواز است.

زندگی یک خلبان، خاص است که هر کسی توانایی زندگی در چنین شرایطی را ندارد. سفرهای پی‌در پی، خطرات پرواز، استرس مسئولیت حفظ جان مردم، پروازهای غیرمنتظره، دوری از خانواده و… بخشی از مشکلاتی است که اگر فرد بدون آگاهی از آنها وارد این حرفه شود، ممکن است دچار مشکل شود.

برای این شغل باید در کار تیمی قوی باشید. همچنین قدرت بینایی خوب، تمرکز بالا و توان حفظ آرامش در شرایط بحرانی داشته باشید. داشتن مدرک معتبر دانشگاهی نیز ضروری است.

مشرق

myportal

۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی