هانیه غلامی با لباس هندی

هانیه غلامی با لباس هندی

هانیه غلامی بازیگر زن کشورمان مسلط به زبان هندیست و به این کشور سفر کرده است و با پوشیدن لباس هندی تصاویر زیبایی از خود در صفحه شخصی اش قرار داده که با هم میبینیم. درادامه این مطلب با بیوگرافی این هنرمند جوان کشورمان آشنا خواهید شد.

هانیه غلامی بازیگر جوان سینما و تلویزیون بتازگی به هندوستان سفر کرده و با انتشار تصاویری با لباس هندی صفحه شخصی اش را بروز کرد.

هانیه غلامی بازیگری را با فیلم سینمایی (یکی میخواد باهات حرف بزنه) ساخته منوچهر هادی شروع کرد.فیلم (اصلا جور در نمیاد) محصولی از رسانه و سریال روبیک نیز از دیگر کار های وی می باشد .
او دارای مقام سوم استان تهران در رشته کاراته است و مسلط به زبان های انگلیسی و هندی می باشد ، هم اکنون دانشجوی رشته ی روانشناسی بالینی در دانشگاه تهران-مرکز است ،او
از کودکی علاقه زیادی به رشته روانشناسی و بازیگری داشته و به گفته ی خودش بعد از چندینبار تست دادن برای نقش های متفاوت بالاخره در فیلم منوچهر هادی از بین چند صد نفر دختر هم سن و سال خودش پذیرفته شد

هانیه غلامی متولد ۱۲ بهمن ۱۳۷۳ درتهران، بازیگر است.

فارغ التحصیل رشته روانشناسی بالبینی از دانشگاه تهران – مرکز است، او دختر لادن سلیمانی از بازیگران زن ایرانی است،  به اخلاق و شخصیت خود توجه زیادی دارد و بتازگی متاهل شده است.

 

نامه نیوز

 

سری دیوی بازیگر هندی

myportal

۱۷ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی