پیام سینا شعبانخانی برای طرفدارانش

پیام سینا شعبانخانی برای طرفدارانش

سینا شعبانخانی چندی پیش در بیمارستان بستری شد و پزشکان به دلیل عفونت گوارشی وی را تحت نظر قرار داده اند. این خواننده محبوب کشورمان خواندن تیتراژ برنامه ماه عسل را برعهده داشته است. وی پیامی برای طرفدارانش در یک ویدیو از وضعیت خود سخن گفته است که با هم در ادامه خواهیم خواند.

سینا شعبانخانی خواننده تیتراژ ماندگار برنامه “ماه عسل” که چندی پیشبر اثر عفونت گوارشی راهی بیمارستان شد در حال حاضر حالش خوب است.

بنا بر این گزارش کامبیز طاهری مدیر برنامه های سینا شعبانخانی پس از پیگیری های پی در پی طرفدارانو دوست‌داران این خواننده با انتشار فیلمی از وی خبر وضعیت رو به بهبود بود این خواننده داد.

شعبانخانی در این ویدیو گفت: سلام به همه مردم عزیز کشورم و طرفدارانم ، ممنون که پیگیر حالم بودیدو از لطف و محبت شما عزیزان سپاسگزارم.

وی ادامه داد: الحمدالله حالم خوب است اما تا یک مدت کوتاه احتیاج به استراحت دارم و دوباره به صحنه باز خواهم گشت و بدانید که به زودی آهنگ جدیدم منتشر می شود و از همینجا از همه همکارانم که حالم را پرسیدند ممنونم.

سینا شعبانخانی فارغ التحصیل رشته زبان ادبیات فارسی از دانشگاه سراسری در مقطع کارشناسی است، او در یک خانواده هنرمند بدنیا امد و فرزند آخری است و عمویش یکی از مشهورترین ها در این زمینه است.

myportal

۱۸ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی