ابوالفضل پورعرب و تنها پسرش

 ابوالفضل پورعرب و تنها پسرش

ابوالفضل پورعرب فرزندی به نام پوریا دارد همانگونه که در این تصویر میبینید وی سه باز ازدواج کرده است و حاصل این ازدواج دو دختر و یک پسر است در ادامه با بیوگرافی این بازیگر بیشتر آشنا خواهید شد.

عکس ابوالفضل پورعرب و پسرش , ابوالفضل پورعرب بازیگر ۵۴ ساله کشورمان می باشد که دارای۲ فرزند دختر و یک فرزند پسر می باشد.

ابوالفضل پورعرب بازیگر کشورمان می باشد.

وی در سال ۱۳۴۰ بدنیا آمده و ۵۶ سال سن دارد.

ابوالفضل پورعرب تاکنون ۳ بار ازدواج کرده است که حاصل این ازدواج ها ۲ فرزند دختر و یک فرزند پسر به نام پوریا می باشد.

ابوالفضل پورعرب و پسرش پوریا

وی فارغ‌التحصیل بازیگری و کارگردانی تئاتر از دانشسرای هنر است، تا کنون سه بار ازدواج کرده و دارای سه فرزند می‌باشد. از آخرین همسرش آناهیتا نعمتی (بازیگر) جدا شده و از او داری یک فرزند دختر است. پورعرب در تمام آن سال‌های دهه طلایی دوران بازیگری‌اش پرکار بود و فعال، تا جایی که بعضاً سالی سه یا چهار فیلم روی پرده داشت.

وی در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «عروس» به شکل حرفه‌ای وارد سینما شد و به عنوان چهره اول فیلم‌های دهه ۷۰ نقش‌های زیادی بازی کرد.

وی به دلیل سرطان ۳۰ دی ماه ۱۳۸۹ در بیمارستان بهمن تهران بستری شد و تحت درمان قرار گرفت و پس مدت‌ها خانه نشینی در مراسم تجمع هنرمندان برای محکومیت اهانت به پیامبر اسلام در برابر دوربین رسانه‌ها قرار گرفت.در روز دوشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور وقت ایران از ابوالفضل پورعرب در منزل پدری وی واقع در جنوب تهران به صورت سرزده عیادت کرد.

کامپک

myportal

۲۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی