ظاهر متفاوت باران کوثری در جشنواره ونیز ۲۰۱۷

ظاهر متفاوت باران کوثری در جشنواره ونیز 2017

 

باران کوثری به تازگی در جشنواره ونیز ۲۰۱۷ در کنار مادرش حضور پیدا کرده است در این بخش تصویر جالبی از وی را میبینید که با ظاهری متفاوت در این جشنواره دیده می شود. با بیوگرافی این هنرمند سینما و تلویزیون در این بخش آشنا خواهید شد.

باران کوثری بازیگر سینمای ایران همراه با مادرش رخشان بنی اعتماد ،کارگزدان سینما در جشنواره فیلم ونیز ۲۰۱۷ حضور یافت.

باران کوثری ۲۵ مهر ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمده و دانش‌آموختهٔ رشته نمایش از هنرستان سوره است.
بهترین بابای دنیا (۱۳۷۰) ساخته داریوش فرهنگ، نخستین تجربه بازیگری اوست. نقش‌آفرینی‌های بعدیوی تا سال ۱۳۸۰ به تمامی در فیلم‌های مادرش رخشان بنی اعتماد است.

کوثری همچنین با بازی در تئاتر آن سوی آینه به کارگردانی آزیتا حاجیان (۱۳۷۶) توانایی‌هایش را بهعنوان بازیگر صحنه نیز به ثبت رسانده‌است. او در هفدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان در اصفهان (۱۳۸۱)، یکی از اعضای هیئت داوران در بخش مسابقه بود.

فارغ التحصیل رشته علوم اجتماعی در مقطع لیسانس است پدرش جهانگیر کوثری تهیه کننده سینما و کارشناس ورزش و مادرش رخشان بنی اعتماد کارگردان سرشناس است و خودش تک فرزند می باشد

دردانه دو فعال سینما خیلی زود وارد عرصه بازیگری شد ۶ ساله بود که بواسطه پدر و مادرش در فیلم بهترین بابای دنیا در سال ۷۰ بازی کرد، همان سال در فیلم نرگس مادرش نیز بازی کرد و تا مدت ها بازیگر فیلم های مادرش بود، خوابگان دختران سال ۸۳ اولین فیلم او در نقش اول با یک کارگردان بجز مادرش بود

سلام سینما

 

myportal

۲۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی