لباس جالب مهدی طارمی

لباس جالب مهدی طارمی

همانگونه که در این عکس میبینید  مهدی طارمی با پوشش جالب خود نظر طرفداران و هوادارانش را به خود جلب کرده است. ظاهرا این لباس ها سایز این بازیکن نیستند و کوچکتر از سایز خود را خریداری کرده است.

پس از سوشا مکانی حالا نوبت طارمی است تا به عنوان بازیکن پرسپولیس با لباس‌هایش سوژه شود.

کت و شلوار اسپرتی که مهدی طارمی بر تن دارد کوچک‌تر از سایزش به نظر می‌رسد. البته این برای نخستین بار نیست که طارمی با لباس‌های کوچک‌تر از سایزش در انظار عمومی ظاهر می‌شود.

مهدی طارِمی (۲۷ تیر ۱۳۷۱ – پیرانشهر) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

وی سابقهٔ بازی در تیم ایرانجوان بوشهر و شاهین بوشهر و پرسپولیس تهران را دارد

وی دوبار آقای گل لیگ ایران ۹۵–۱۳۹۴ و ۹۶–۱۳۹۵ شده‌است.

وی در تاریخ ۱۹ فروردین ۱۳۹۴ و در حضور بیش از صد هزار تماشاگر ورزشگاه آزادی تهران با به ثمر رساندن تک گل بازی از روی نقطهٔ پنالتی مقابل النصر عربستان در مرحلهٔ گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۵، به یک چهره محبوب در بین تماشاگران پرسپولس بدل شد.

مهدی طارمی در فصل نقل و انتقالات ۹۵–۹۶ فوتبال ایران در حالی که با تیم پرسپولیس به توافق رسیده بود به ناگهان با سفر به ترکیه با تیم ریزه اسپور ترکیه پیوست.اما پس از حدود سه هفته به علت فحاشی طرفداران پرسپولیس در پیج اینستاگرام شخصی اش از تصمیم خود نسبت به حضور در ترکیه منصرف شد و مجدداً به پرسپولیس بازگشت

مهدی طارمی در لیگ برتر ۹۵–۹۶ به عنوان مرد سال فوتبال ایران انتخاب شد. او جایزه بهترین بازیکن فصل ۹۵–۹۶ خود را به حرم امام رضاتقدیم کرد طارمی به غیر از این جایزه، به عنوان برترین گلزن لیگ شانزدهم و بهترین مهاجم این رقابت‌ها نیز انتخاب شد.

باشگاه خبرنگاران جوان

myportal

۲۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی