کسب جایزه ویژه توسط جلیلوند و محمدزاده در جشنواره ونیز

کسب جایزه ویژه توسط جلیلوند و محمدزاده در جشنواره ونیز

وحید جلیلوند و نوید محمدزاده در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز صاحب جوایز بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر مرد این جشنواره شدند. واکنش هنرمندان را در صفحات اجتماعی شان به این افتخارآفرینی برای کشورمان در ادامه خواهید دید.

فیلم “بدون تاریخ، بدون امضاء” به کارگردانی وحید جلیلوند و تهیه کنندگی علی جلیلوند که در هفتاد و چهارمین جشنواره فیلم ونیز حضور دارد شامگاه ۱۸ شهریور ماه دو جایزه بخش افق‌های جشنواره ونیز ۲۰۱۷ را دریافت کرد.

نوید محمدزاده بهترین بازیگر مرد بخش افق‌های این جشنواره شد و وحید جلیلوند نیز جایزه بهترین کارگردانی را به دست آورد.

به همین منظور تعدادی از هنرمندان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود درخشش این فیلم در بخش افق‌های جشنواره ونیز و کسب دو جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین کارگردانی را تبریک گفتند.

فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» به کارگردانی وحید جلیلوند محصول سال ۱۳۹۵ است
و امیر آقایی، هدیه تهرانی، نوید محمدزاده، سعید داخ، علیرضا استادی و زکیه بهبهانی در آن ایفای نقش می کنند.
در خلاصه داستان این فیلم آمده است: کاوه نریمان یکی از پزشکانِ پزشکی قانونی در محل کارش با جسدی مواجه می شود که وی را پیش از این می‌شناخته است.
فیلم سینمایی «بدون تاریخ، بدون امضا» سال گذشته و در سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر موفق به کسب سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش مکمل مرد برای نوید محمدزاده و بهترین صداگذاری برای سید علیرضا علویان شد.
برخی سینماگران در پبام های جداگانه در صفحات اینستاگرام خود موفقیت «بدون تاریخ، بدون امضا» را در جشنواره ونیز تبریک گفتند

myportal

۲۰ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی