بازیگر زن با لباس ورزشی در سوئد

بازیگر زن با لباس ورزشی در سوئد

الناز حبیبی این روزها در سوئد در حال گردشگری و تفریح است وی با لباس ورزشی بسیار متفاوت ظاهر شده است. در ادامه با بیوگرافی این بازیگر ۲۹ ساله آشنا خواهید شد.

عکس های جدیدی از الناز حبیبی در سوئد منتشر شده است که در ادامه مشاهده می کنید.

الناز حبیبی بازیگر کشورمان با انتشار عکس های جدیدی از خودش, صفحه شخصی اش را بروز کرد.

این بازیگر ۲۹ ساله این روزها در اروپا حضور داشته و روز گذشته به سوئد سفر کرد.

الناز حبیبی (زاده ۲۱ مرداد ۱۳۶۷، همدان) بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل رشته تدوین است.

در کودکی تئاتر بازی می‌کرد. از سال ۱۳۷۸ همکاری با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را آغاز کرد. تا کنون،در چند مجموعه تلویزیونی و فیلم سینمایی بازی کرده است.
پس از آن که سعید سلطانی برای ۳ فیلم خود او را انتخاب کرد،به طور جدی‌تر این حرفه را دنبال کرد. تا کنون، در ۳ فیلم از کیانوش عیاری نیز جلوی دوربین رفته است.

مراسم خاستگاری و ازدواج الناز حبیبی

الناز حبیبی : با وجود اینکه خانواده من در خارج از کشور زندگی می کنند، اما همچنان به آداب و رسوم ایرانی اهمیت می دهند و حتی می توان گفت تا حد زیادی سنتی هستند، به همین خاطر مراسم خواستگاری ما به همان شیوه مرسوم سنتی برگزار شد

و ما در منزل، میزبان خانواده داماد بودیم، خوشبختانه چون من و مهدی حرف هایمان را با هم زده بودیم، استرسی بابت خواستگاری نداشتیم. راستش را بخواهید وقتی حرف مهریه و رسم و رسوم مربوط به عروسی به میان آمد.

من و مهدی تصمیم گرفتیبم خودمان را کنار بکشیم و مسائل را به بزرگترها واگذار کنیم چون می دانستیم آنها به دلیل اشرافشان نسبت به این مسائل، زبان هم را به خوبی می دانند و به قول معروف می دانند چگونه با هم صحبت کنند.

صفحه اجتماعی الناز حبیبی

myportal

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی