والدین بنیتا در دادگاه

والدین بنیتا در دادگاه

خانواده بنیتا ۲۰ شهریور در دادگاه حضور پیدا کردند آدم ربایی و قتل توسط دادستان در این پرونده عنوان شد اظهارات والدین بنیتا نیز شنیده شد وپرونده برای ادامه مراحل اداری به دادسرای جرائم جنایی تهران ارسال شد.

جلسه محاکمه متهمان پرونده بنیتا کودک هشت ماهه امروز ۲۰ شهریور ماه در شعبه۹ دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی آغاز شد.

متن کیفرخواست توسط قاضی شهریاری به عنوان نماینده دادستان تهران قرائت شد.

قاضی شهریاری تصریح کرد: ساعت ۱۰ صبح ۲۹ تیر حسب تماس فردی به نام حسن قلعه نویی مبنی بر سرقت خودروی پراید به همراه فرزند خردسالش، پرونده‌ای در کلانتری تشکیل و تحقیقات پرونده آغاز شد.

شهریاری گفت: با توجه به اظهارات شاکی زمانی که او مشغول بستن درب پارکینگ در خیابان مشیریه بوده است، در یک لحظه سارق اقدام به سرقت خودرو و کودک هشت ماهه می‌کند.
وی افزود: آدم ربایی و قتل در این پرونده در پاکدشت به وقوع پیوسته است؛ اما پرونده به دلایل قانونی برای رسیدگی به دادسرای جرائم جنایی تهران ارجاع شد.

وی با صدایی لرزان به ادامه بیان جزییات ماجرا سرقت پرداخت و گفت: اینها می توانستند یک گوشه ای صبر کنند پول های مرا به سرقت ببرند، گوشی را از دست خارج کرده و سیمکارت جدیدی را داخل آن بیندازند، اما نمی توانستند فرزند مرا در گوشه ای رها کنند.

قلعه نویی با بیان اینکه تقاضای قصاص هر دو نفر را دارم، عنوان کرد: من دیه بنیتا را نمی خواهم اما خسارت اموال مسروقه را می خواهم چون اینها باز هم با پول های امثال من اقدام به جرم و خرید و فروش مواد مخدر می کنند.

در ادامه الهام سپهری مادر بنیتا در جایگاه حضور یافت و  به بیان جزییات پرداخت و گفت: سر کوچه ما پلیس از همان اول ایستاده بود و نظاره گر ماجرا بود اما هیچ کاری نکرد، حتی پس از اینکه دید همه همسایه ها و اهالی محل به کوچه آمدند جلو آمد و گفت خواهرم نگران نباش؛ باید به پلیس ۱۱۰ زنگ بزنید.

وی درخصوص شکایت از متهمان نیز گفت: بابت اتفاقاتی که برای دخترم افتاده است، تقاضای اعدام آن هم به صورت علنی و با حضور پدر و مادر متهمان را دارم. علاوه بر این از قاضی که این متهمان را نیز آزاد کرده است شکایت دارم. اما به طور کلی باید بگویم خواهان اعدام جفت حرمله ها هستم

میزان

myportal

۲۱ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی