حضور عوامل فیلم ماجان در اکران مردمی

حضور عوامل فیلم ماجان در اکران مردمی

 

اکران مردمی فیلم ماجان در پردیس ملت با حضور بازیگران و عوامل این فیلم برگزار شد در ادامه گزارش تصویری از این اکران را خواهید دید. با خلاصه داستان این فیلم و نقد و بررسی آن در ادامه این بخش همراه باشید.

مراسم افتتاحیه و اکران مردمی فیلم «ماجان» ساخته رحمان سیفی آزاد شب گذشته با حضور بازیگران و عوامل فیلم در پردیس ملت برگزار شد. گزارش تصویری این مراسم را ببینید.

خلاصه داستان:

یک زن و شوهر ( مهتاب کرامتی و فرهاد اصلانی ) که فرزند معلول و ناتوانی دارند، بر سر نگهداری او در منزل یا آسایشگاه اختلاف نظر دارند و…

کارگردان :

رحمان سیفی آزاد : وی در کارنامه هنری اش نویسندگی دو فیلم « خواب زده ها » و «  من مادر هستم » به چشم می خورد که هر دوی این آثار توسط « فریدون جیرانی » ساخته شده اند. « ماجان » نخستین تجربه کارگردانی سیفی آزاد محسوب می شود.

درباره فیلم « ماجان » :

نخستین فیلم رحمان سیفی آزاد مسیری را طی می کند که سینمای ایران تقریباً سه دهه پیش آن را طی کرده بود و سرشار از مضامین ملودرامی بود که در آن یک خانواده با بحرانی بی پایان ترسیم می شد و قرار نبود کوچکترین بارقه امیدی در آن جریان یابد. سینمایی که نفرین و لعل، تنها رویکردش بود و مفاهیم موجود در داستان نیز از اثری به اثری دیگر منتقل می شد.

 

 

myportal

۲۲ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی