تشابه باورنکردنی چهره ها در موزه

تشابه باورنکردنی چهره ها در موزه

 

جمعی از بازدیدکنندگان یک موزه با مشاهده شباهت باورنکردنی برخی از تصاویر قدیمی این موزه به چهره خودشان متعجب شدند در ادامه ممکن است شما نیز تعجب کنید آن ها همزاد خود را در این نقاشی ها پیدا کردند.

در گزارش زیر افرادی را می‌بینید که شباهت زیادی به نقاشی‌های قدیمی یک موزه دارند.

آيا اثر هنر کلاسيکي را ديده ايد که حس کنيد کمي با شما ارتباط دارد؟ افرادي هم هستند که همان طور که در تصاوير زير مي‌بينيد همزاد خود را در نقاشي‌هاي قديمي موزه کشف کرده اند! در اين مطلب مجموعه‌اي از مسافران زمان مشکوک مي‌بينيد که در کنار همزاد قديمي خود روي بوم عکس انداخته اند. اما اين کلمات حق مطلب را ادا نمي‌کنند و بهتر است خودتان ببينيد، پس فرصت را از دست ندهيد.
موزه یا آثارخانه به مکان خاصی که در آن مجموعه‌ای از آثار باستانی و صنعتی و اشیاء با ارزش را به معرض نمایش می‌گذارند، گفته می‌شود. ۱۸ می مصادف با ۲۸ اردیبهشت روز جهانی موزه است.

شورای بین‌المللی موزه که زیر نظر یونسکو فعالیت می‌کند در بند سه و چهار اساسنامه خود موزه را اینگونه تعریف کرده‌است:

«موزه مؤسسه‌ای‌ست دائمی و بدون هدف مادی که درهای آن به روی همگان باز است و در خدمت جامعه و پیشرفت آن فعالیت می‌کند. هدف موزه‌ها، پژوهش در آثار و شواهد به‌جای‌مانده انسان و محیط زیست او، گردآوری آثار، حفظ و بهره‌وری معنوی و ایجاد ارتباط بین این آثار، به ویژه به نمایش گذاردن آنها به منظور بررسی و بهره معنوی است.

  

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی