رکورد بی سابقه لیونل مسی

رکورد بی سابقه لیونل مسی

لیونل مسی در این ۶ هفته از فعالیتش توانست رکوردهای بسیار جالب و باورنکردنی به ثبت برساند و نسبت به دوره های قبل درخشش بیشتری داشته باشد . گفته می شود وی به اوج گلزنی خود دست یافته است.

فوق ستاره آرژانتینی در ۶ بازی خود در فصل ۱۸-۲۰۱۷، ۸ گل به ثمر رسانده و شروعی استثنایی با بارسا داشته است. او که به نظر با استراحت مناسبی که در تابستان داشت، سرحال و آماده است، یک گل مقابل رئال در سوپرکاپ اسپانیا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، دو گل مقابل آلاوس زد، ۳ گل مقابل اسپانیول به ثبت رساند و شب گذشته نیز موفق شد دو بار دروازه یوونتوس را باز کند.

در حقیقت از فصل ۱۴-۲۰۱۳، مسی هیچگاه نتوانسته در ۶ بازی به این تعداد گل برسد، هر چند در فصل ۱۲-۲۰۱۱ و ۱۳-۲۰۱۲ دقیقا به همین رکورد رسیده بود. فقط در دوره لوئیس انریکه بود که او شروعی ضعیف داشت ولی به نظر می‌رسد با حضور والورده، او دوران سخت خود را پشت سر گذاشته و با حضور در پست شماره ۱۰، دوباره به اوج گلزنی خود بازگشته است.

لیونل آندرس “لئو” مسی (به اسپانیایی: Lionel Andrés “Leo” Messi Cuccittini)[۳] فوتبالیست فوق حرفه‌ای اهل کشور آرژانتین و عضوبارسلونای اسپانیا و تیم ملی آرژانتین است که در پست‌های مهاجم و بال بازی می‌کند. از او به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال یاد می‌کنند. او اکنون کاپیتان تیم ملی فوتبال آرژانتین است. مسی در ۲۱ سالگی توپ طلای اروپا را ازآن خود کرد. وی همچنین نامزد دریافت عنوان بهترین بازیکن سال فوتبال جهان شد. در سال بعد یعنی در سال ۲۰۰۹، اولین جایزهٔ توپ طلای خود را دریافت کرد و همچنین بهترین بازیکن سال شد. وی موفقیت‌های خود را با دریافت توپ طلای سالهای ۲۰۱۱٬۲۰۱۰، ۲۰۱۲ و ۲۰۱۵ تکمیل کرد.

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی