شادی پس از گل مسلمان و احمدزاده

شادی پس از گل مسلمان و احمدزاده

محسن مسلمان دوست داشته همیشه متفاوت ظاهر شود به همین دلیل شادی پس از گل جالب و متفاوتی اجرا کرد و هوادارانش را با این حرکت نمایشی غافلگیر کرد متنی که در این باره در صفحه شخصی اش قرار داده است را بخوانید.

مسلمان و احمدزاده دو فصل پیش پس از گل های پرسپولیس شادی گلی را به نمایش گذاشته بودند که سر و صدای زیادی در فوتبال ایران به پا کرده بود و حتی در چند مورد باعث درگیری بازیکنان حریف با این دو شده بود.

محسن مسلمان و فرشاد احمدزاده به سبک عربستانی ها مقابل چشمان تماشاچیان به شادی پرداختند و بدن های خود را به همدیگر کوبیدند!. البته مسلمان و احمدزاده قبلا بابت این حرکت مقابل علی دایی با وی تماس گرفتند و از او بابت حرکت شان عذرخواهی کردند.

پس از آن جنجال ها مسلمان و احمدزاده تصمیم گرفتند شادی گل خود را عوض کنند تا اینکه شب گذشته و در پایان دیدار مقابل الاهلی دوباره این شادی گل را اجرا کردند. در شرایطی که مسلمان در صفحه رسمی خود نکات جالبی را درباره اجرای دوباره این حرکت جنجالی مطرح کرده است.

محسن مسلمان (زاده ۷ بهمن ۱۳۶۹ در تهران) بازیکن فوتبال اهل ایران است که هم‌اکنون در باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران در لیگ برتربازی می‌کند؛ او جوان ترین گلزن لیگ برتر فوتبال ایران با ۱۶ سال سن است.

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی