مصدومیت متئو کواچیچ جدی است

مصدومیت متئو کواچیچ جدی است

متئو کواچیچ در بازی با آپوئل نیکوزیا دچار مصدومیت شدید شد و ممکن است در دیدار بعدی تیم رئال مادرید نتواند حضور پیدا کند. او با گریه زیادی میدان را ترک کرد.

متئو کواچیچ، هافبک کروات رئال در جریان بازی با آپوئل نیکوزیا دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست شد.

کواچیچ که امروز با صلاحدید زیدان از ابتدا و به جای کروس به میدان رفته بود در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت شد و تقاضای تعویض کرد. او با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک گفت و کروس به جای او  به میدان آمد.

اینگونه به نظر می رسد که مصدومیت کواچیچ شدید باشد و او قطعا بازی شنبه شب برابر سوسیداد را از دست خواهد داد.

ماتئو کواچیچ (انگلیسی: Mateo Kovačić؛ زاده ۶ مهٔ ۱۹۹۴) بازیکن فوتبال اهل کرواسی است که برای باشگاه فوتبال رئال مادرید در لالیگا بازی می‌کند.

وی در ۱۶ سالگی اولین بازی رسمی خود برای دینامو زاگرب را انجام داده بود و با دینامو در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۲ دوگانه داخلی را فتح کرد. اینتر میلان در ژانویه سال ۲۰۱۳ با پرداخت مبلغ ۸ میلیون پوند او را به سن سیرو آورد و او با اعتماد به نفس و مهارت‌های ذاتی خود هواداران نراتزوری را تحت تأثیر قرار داد.

کواچیچ یک بازیکن فوق‌العاده خلاق که توانایی بازی به عنوان هافبک تهاجمی و دادن پاس‌های در عمق و نفوذ به قلب دفاع حریف را دارد. کواچویچ در سال ۲۰۱۵ با قراردادی ۶ ساله به ارزش ۳۵ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و راهی سانتیاگو برنابئو شد.

ورزش سه

myportal

۲۳ شهریور ۱۳۹۶

مطالب پیشنهادی